|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: miss ff kijken op: www.kieskeurig.nl www.vergelijk.nl Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:Toch werkt het beter om in de winkel al luisterend af te tasten wat je het beste vindt klinken. Uiteraard nadat je jezelf hebt geinformeerd over wat er ongeveer in je budget te koop is. @ spectre: Die beestjes geven lekker geluid! Ik heb er ook een Denon PMA-500AE versterker bij gekocht om het feest compleet te maken. Dan kan ik weer tig jaartjes vooruit met mijn geluidsinstallatie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
-Grote zwarte zonnebril. -Zwart/wit truitje met panterprint met een beetje glitter. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Je jurk al uitgezocht voor den huwelijk??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Dat ga ik dit najaar doen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik wil btw Verval ook wel eensch in pak zien... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hij gaat niet in pak. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
In z`n nakende nixie dan????? of als Johnny Cash?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Eerder zoiets al Johnny Cash, gewoon helemaal in het zwart maar niet te netjes. Vind ik ook leuker, hij is geen type voor pakken en ik hou er ook niet zo van. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik hou ook niet van pakken..maar voor m`n huwelijk heb ik een uitzondering gemaakt... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Het is leuk als hij de kleding daarna ook nog aankan. Ik wil een zwarte galajurk, niet zo'n pompeus wit ding. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Je gaat trouwen! Nou proficiat Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dankje! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Dat gaat jou zeer mooi staan volgens mij.. Ach..ik vind Verval in alle kleding lief. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Gaan jullie een huis kopen of wil je eindelijk eens flink van bil? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verval is naakt ook lief! Ik koop natuurlijk alleen een jurk die me staat. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: We hebben zo'n 2 jaar geleden al een huis gekocht. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Aha! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
2 liter melk en Biogarde. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hacavitz - Katun Neverwinter Nights Morrowind Een paar Converse All star Black leather I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
24 seizoen 4 planet waves kabel [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 07-08-2007 20:49] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Besteld: Luis Royo - Subversive beauty (boek) Net binnen: T-shirt van de Muppets - Animal (kadootje ) Poster van een tekening van Royo beker van AC/DC (ook een kadootje) Hatsjikidee! |
|
shirt: "muggen zijn kut" met mug erop Je moeder. |
|
Ik hoop een dooie mug... Hatsjikidee! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |