|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Pak de handtasjes af! |
|
net besteld: een paar 12 mm oorpluggen een paar 8 mm oorpluggen met een gekruisigde jezus erop twee tongpiercings You suck and that's sad |
|
da's een boel verf... Ik heb een wireless LAN-kaartje voor m'n laptop gekocht. En ergens in deze straat heeft iemand z'n draadloze netwerk niet afgeschermd. Als dat geen paupergedrag is weet ik het ff niet meer. |
|
haha, ik heb dat ingebouwd in mn laptop, maar helaas niemand in de buurt hier met een onbeveiligd netwerk, maar dan nog is de verbinding vaak ruk met dat soort netwerken, en komen ze er vroeg of laat toch wel achter, vieze pauper! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net binnen: DrDoom CD Ik kan em nog niet luisteren ivm kapotte cd-speler maar het ziet er bijzonder strak uit! Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Death - Human Metallica - Kill 'Em All Xystus - My Chrysalis (Single) |
|
worstebroodjeeeeeeees You suck and that's sad |
|
Death in June - Occidental Martyr 10" She Said Destroy in Black New York |
|
King Diamond - Abigail II - Picture Disc, handgenummerd #204/500 Vader - The Beast. - vinyl. bub |
|
op lp voor 5 euro per stuk of minder: metal church-metal church agent steel- mad locust rising scorpions-blackout whitesnake-1987 rush- moving pictures iron maiden- iron maiden |
|
Zonde van je 5 euro of minder Zenial |
|
eehhhhh ben ik een alcoholist als ik zeg dat ik nog 1 fles vodka gekocht heb??? Ik ben altijd bang dat ik tekort heb.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Vandaag gearriveerd: Black Label Society - Mafia Susperia - Cut from stone Hatsjikidee! |
|
* kat-ontwormingspil * kitten ontwormingsgranulaat * 15 kg kattenvoer voor de oudste * 4 ontvlooipipetten * pangasiusfilet * beschuit * gangmakers * viscuisine * melk * 4 pack coca cola * 8 pack actimel * pleepapier * redband truly [om te proberen] * boter * pannenkoekenmix Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: en t was nog niet eens genoeg vandaag: * forel 2,5 liter * ijsbeer 1 liter tis een interessante kleurenmix geworden, maar het is wel mooi verder nog 5 rollen onderlegzooi voor onder het laminaat, het laminaat zelf is een kadootje van een vriendin, die had nog 70m2 liggen oh ja en een veger en blik, pleepapier en veeeel drinken voor onder het werken. fuck wat is het warm daar "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ben benieuwd! foto? Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
quote: ik heb vandaag nog geen foto's gemaakt. wel een paar van gisteren maar het is daar nog niet af ik zal ze zo wel even online gooien "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
- Veel leuke dingen - Watermeloen - Pastasalade ingrediënten - Ijs Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: BLS schopt kont. Vette cd. You suck and that's sad |
|
Elsrock kaartje; Hókenman ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hahaha, een tekort is ook erg als je midden in een zuipfeest zit. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Daarmee moet het wel lukken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Net besteld, Pizza! The trend is dead. |
|
niet gekocht maar gekregen; paarse string met de tekst; jesus loves me [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 19-07-2007 22:38] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |