|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 x 32 watt boxjes van pioneer voor een tientje en een harmonica voor beginners setje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Omdat ik het anders vergeet: Barathrum - Okkult Barathrum - Saatana Nu op zoek naar Infernal, jammer dat ie zo zeldzaam is. Dat zuigt dikke stierenlullen. |
|
qnap NAS syteem webserver ftpserver fileserver backupsysteem etc en schijnt ook te kunnen fungeren als mailserver... ben benieuwd In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
6-pack Heineken x2. |
|
quote: Pauper Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Nou-hou. |
|
Sambal Manis Wasabi pasta Parmezaanse kaas Pijnboompitten Edit: En een nieuwe tas [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-07-2007 23:58] |
|
* krijtstreepjasje + broek * witte blouse * hele leuke open schoentjes ^^ ( morgen sollicitatiegesprek, spannend!!! ) * Vans gympen gekregen uit italie van mijn vriend z'n ouders: * 1 zwart leren handtas met soort van studs erop en gekregen uit amerika van mijn schatje: * 1 wit hemdje met gekleurde print en glimmende steentjes * 1 zwart hemdje met witte print en glimmende steentjes * 1 doorzichtig blousje voor erover * 1 lingeriesetje [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 31-07-2007 0:06] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Hehe bij de music store verkopen we dat ding ook!! En ik krijg personeelskorting *hint* Het is de lichtinval ;') |
|
Nieuwe Schoenen |
|
Brain Training, Wii Degrees. Vermakelijke shait. You suck and that's sad |
|
Ozark Henry - Birthmarks Ozark Henry - Sailor not the Sea Voor 17,93 euro totaal, inclusief verzendkosten, voor allebei kon ik ze niet laten liggen. |
|
Mercyful Fate - Aardschok Fest 7" Bootleg, wit vinyl. #40/200 bub |
|
Zojuist: - Nieuwe APK - Beurtje - Groene kaart die ik kwijt was vervangen ivm Reisje naar wacken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: :') |
|
Inenting voor de poezel, fucking 60 euro |
|
Alcest/Angmar - Tristesse Hivernale/Aux Funérailles Du Monde 2LP pre-order She Said Destroy in Black New York |
|
quote:Inenting waarvoor joh? Cocktailtje voor de hond is net een geeltje ... |
|
Hallo, in Drenthe hebben ze zelfs nog guldens. Die Nico woont in het beschaafde deel van nederland, daar is het wat duurder allemaal. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog meer ruilwerk: Axel Rudi Pell - Kings and Queens Black Sabbath - The Eternal Idol Zo krijg ik m'n lijst nog eens ingekort |
|
Bolletjes + beenham (even warm maken) = lunch |
|
Laatst een drinkhoorn gekocht op een middeleeuws feest |
|
Vanmiddag bezorgd: Apokryphus - Welcome To The Wonderland 10" MLP (No Colours, nr. 098/100) Wat is dat een ontzettend bizar ding zeg! Ben wel blij dat ik 'm na 4 jaar eindelijk eens heb gevonden. Beetje een vaag ding is het, er zijn er 100 van gemaakt, en volgens mij dekt die oplage ook zo ongeveer de vraag. Google er maar eens op, en je krijgt 10 hits. Niemand kent dat ding, niemand wilt dat ding, maar probeer 'm maar eens te vinden. Het nummer op kant A doet enigszins jazzy aan, en de twee nummers op kant B zouden niet misstaan op een of ander vaag Super Mario-achtig computerspelletje of een vreemde 70's kindershow. Heel erg tof. |
|
3 kratjes Dommelsch... tja aanbieding + nog meer eten en drinken (een mens moet soms wat) iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |