|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Boekies! Terry Goodkind - The Pillars of Creation Mike Ashley - The Chronicles of the Holy Grail Prisma - Beknopte geschiedenis van de muziek Davie - Musical Structure and Design John Irving - Weduwe voor een jaar Leonhard Huizinga - Je leeft maar zo kort en je bent zo lang dood Effe wat te lezen tijdens de vakantie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
De nieuwe Nile Pret pakket van Sacred Reich met oa dvd Dynamo `89 Dublin Death Patrol |
|
quote:sonja bakker idd. ik zit te dubben of ik dat moet gaan doen in combi met den sportschool. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik heb het eerste boek ook, die mag je wel overkopen? Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote:Doe ik volgende maand dan wel, nu even geen geld meer, hehe.hou t maar apart. Fuck the world and fuck you |
|
quote: sgoed Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
hahahah damn jongens.. je hebt helemaal geen sonja bakker nodig, hoe moeilijk is het om wat tegaan bewegen en goed te eten? haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik maak zelf wel uit of ik dat nodig heb of niet. Ben er gewoon nieuwsgierig naar, man. op die site van haar staat ook niet alle info natuurlijk. Fuck the world and fuck you |
|
hahah ja ok, maar ik denk toch echt wel dat als je slank wil worden en dat wil blijven er niks op zit als doen wat ik zeg. en blijven doen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vandaag kilo's vlees gekocht voor een BBQ, nadat ik tig pauperslagers had bezocht. Sjaack vraagt om ossenhaas, entrecote, steak whatever. Goed vlees. Antwoord van 1 slager: "Nee dat hebben we niet, de mensen hier houden van goedkoop". ARGH!!! TOT ik een topslager ontdekte, waar ik o.a. met zongedroogde tomaten gevulde varkenshaas, mooie steaks en kogelbiefstuk spiezen kon kopen. Het kost wat, maar ik heb zelden zulk lekker vlees gegeten, dus het was het meer dan waard. Weer eens iets anders van de bbq, echt vlees ipv worstjes en hamburgers. Alleen hadden we ong 4 kilo vlees voor 3 man, dus dat was een beetje veel. Lang leve de diepvries |
|
Opname topic al gecheckt?, cab en mic uitbreiding [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 29-07-2007 0:52] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:tsssk, had me gebeld. Fuck the world and fuck you |
|
quote: En Sonja Bakker dan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ik heb dat boek nog niet he. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, true, maar even goed doorbunkeren tot die tijd dan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:daarom. Fuck the world and fuck you |
|
hehe met zo'n instelling gaat het nooit werken dus anyway, gekocht: - maria mena - white turns blue cd - nelly furtado - loose cd - depeche mode - best of cd - radiohead - the bends cd - smashing pumpkins - zeitgeist cd - groen/geel gestreepte polo - donkerbruine bloezz - beige linnen bloezz - beige/groen/bruin shirtje zo, shoppen for teh win. Je moeder. |
|
Zeigeist al gecheckt? Ben wel benieuwd eigenlijk, ookal kon het me op Drinkpop niet boeien.. |
|
mwa vond het wel gaaf. kheb de eerste 2 nummers gehoord bij mn ouders thuis, klonk weer erg lekker zoals siamese dream. vanavond eens goed voor zitten. edit: fuck it, waarom niet meteen edit2: wel een andere productie uiteraard, lekker zware gitaren. zang had alleen wel wat duidelijker gemogen [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 29-07-2007 17:38] Je moeder. |
|
Bultje cd´s gescoord gisteren. Happy Face Vinyl heerst! spelfout weggehaald... |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
quote: Je moeder. |
|
Net besteld: Dødheimsgard - Satanic Art MLP She Said Destroy in Black New York |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |