|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Galia Meloen Sisi Raspberry Rauwe ham |
|
Boodschappen Een borstel waar je pluisjes van je kleding mee weghaald Een grijze tuniek Het is de lichtinval ;') |
|
Hehe, moet je onderhand niet eens een 2e huis gaan kopen om al die computerzooi op te bergen? |
|
Ja, ik kom ondertussen ruim ruimte te kort, hehe. Maar ik kan niet stoppen! Het is een verslaving, echt! Ik zet wel ff een update in het verfeten bladiebla topic. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 14-07-2007 20:38] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Tiesto - Elements of life [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 14-07-2007 20:05] Against God and Government |
|
3 sjaals, waarvan 1 voor mezelf Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
V Gils pak Wit colbert van Stones Beide gratis |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Gisteren plus vandaag gekocht. 2 flessen absinth 60% ,want ik denk dat we van 70% wat beginnen te stuiteren. 4 flessen hazelnoot en chocolade likeur ( vrouwendrank) 2 flessen spiritus a 90% ( moeten we natuurlijk iets aanlengen) 3 flessen normale vodka. 1 fles cognac 1 fles wiskey ( old smuggler) Is dit genoeg voor een avondje Varanus?? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ah, jullie gaan zelfmoord plegen? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Zo vaak mogelijk...tot de dood ons scheidt Bererete goedkoop die meuk daar Wim..fles Absinth maar 9 euro voor ene liter.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dat is vast goedkoop, ik heb werkelijk geen idee, ik drink al 10 jaar ofzoiets geen sterke drank meer. Sterke drank en wansmaak wim gaan niet zo goed samen, hehehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ook niet met mij..maar uhhhhhhhhhhhhh...boeie!!!!! Af en toe los gaan mag best.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
weer schoenen die 'waterproof' zijn.. Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Absurd - Totenlieder Ancient - Det Glemte Riket (digi) Enslaved - Blodhem (digi) Gorgoroth - A Sorcery Written in Blood/Promo '94 Lugubrum - DSe Totem (Berzerker) Enslaved - Niunda Hein/Resound of Gjallahorn (7") Grand Belial's Key - A Witness to the Regicide (oranje 7") Mayhem/Zyklon-B - Necrolvst/Total Warfare; Sea Serpent mix (picture 7") V.A. - Die Legende Lebt; A Tribute to Absurd (7") En daarbij gekregen: Bifrost - Mythistory Desekrator - Metal for Demons Ritual - Soldiers under Satan's Command Hellfucked - Deathecration; 1st Offensive (tape) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Heerschende schijfjes.. Wanneer kan ik ze van je overnemen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
usb hoekstekker voor die lastige gaatjes, cardreader en 2 gb sd voor de vakantie |
|
quote: Ja, dat moeten we net op kunnen krijgen ja spelfout weggehaald... |
|
quote: Zo gaaf hehe Zenial |
|
quote: Spreek je dan uit ervaring? denk het niet eerlijk gezegd |
|
De nieuwe King Diamond, die Heerst!!! Back To The Future box Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Jij moet dan ook niet denken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja maar is het nu zo of niet? Nee he? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |