|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
een fiets |
|
pc onderdelen - MSI Mobo + quad core 2400mhz - 2 gb geheugen - Asus EAH2600XT/HTVDI - DVD Brander met Lightscribe |
|
500 Gig harde schijf. 80 is bij verreweg niet genoeg als opneemt haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Op wacken: Pungent Stench - Club Mondo Bizarre Anathema - Pentecost III Estradasphere - Palace of Mirrors Trouble - Psalm9/The Skull Longsleeve Nasum En vandaag een korte broek |
|
quote: Idd! Heb zelf ook 250 gig erbij gehaald. |
|
Is dat chill of is dat chill! Heb eindelijk weer eens ruimte beter als elke project steeds op dvds moeten fikken hehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik zou dat blijven doen ivm crashen en alle data kwijtraken. Tenzij je een mac hebt natuurijk [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 06-08-2007 20:26] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op de Metal Market van Wacken: * Cryptic Wintermoon - The age of cataclysm * Dark Lunacy - The diarist * Diablerie - Seraphyde * Estatic Fear - A sombre dance * Fjoergyn - Ernte im Herbst * Satarial - Heidenlarm edit: Totale schade 38 euro . [Dit bericht is gewijzigd door altx op 06-08-2007 20:36] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik heb het ook zeker nodig bij film montage, heb 2 schijven van 500 gig. Against God and Government |
|
quote:Vol met sloopwerk ? Fuck the world and fuck you |
|
Johnny Cash - Ring of Fire: The Legend of Johnny Cash come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Aerosmith - The very best of Aerosmith Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja die zag ik ook liggen voor weinig Maar ik moet die versie met DVD hebben Zenial |
|
Wacken aanschaf: Agalloch - Pale Folklore Diabolicum - The Dark Blood Rising Kroda - Towards The Firmaments Verge Of Life... Samael - Ceremony Of Opposites Dark Tranquillity - Fiction (lim.ed.) In The Woods... - Strange In Stereo Nile - Ithyphallic (lim.ed.) Blood Axis - Blót: Sacrifice in Sweden Darkthrone - Under A Funeral Moon Skepticism - Lead And Aether Wacken TS (standaard versie met alle bands) Een stuk of 12 buttons voor op mijn festivalhoedje. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
2x Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Vettig Ik heb ook een setje Bowers & Wilkins staan, wisselwaar wat ouder maar het geluid wat eraf komt is subliem Gefeliciteerd [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 07-08-2007 14:51] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zojuist Steve Vai - Sound Theories, vol I & II. Nieuw voor slechts 13 euro. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Weet jij een site waar je audiospul voor thuis beetje kunt checken/vergelijken? Geen high end spul maar redelijk getaalbaar spul ... |
|
wackenaanschaf: zilveren oorringen, de mijne verloren Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Op Wacken eindelijk een geweldig vest gekocht... en nieuwe veters voor mijn kisten en een hoofddoekje met dooie hoofden.. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:Naar de winkel gaan en luisteren. duh Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik haat verkopers ... Wil thuis eerst een voorselectie maken |
|
Ik kan je niet verder helpen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Teleurstellend .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |