![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Toch heb ik 'm gevonden! ![]() ![]() ![]() Vandaag komen bovenstaande platen binnen, ergens later deze week Infernal. Yeah yeah yeah. ![]() |
|
quote: ha, die heb ik twee weken geleden ofzo al gehad. ![]() |
|
hehe echt lelijk dat ding. maar goed, wel groot dus die gaat wel mee op vakantie ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Nee joh, dit is veel makkelijker. Na gebruik hang ik m'n cycloop gewoon even op zodat ik lekker verder kan surfen op het net. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
cycloop... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Die ligt bij mij thuis voor als ik terugben van vakantie. Lekker zacht en groot. ![]() ![]() |
|
quote: quote: quote: ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
Je vergeet deze: quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ebay! ![]() |
|
Nile - Ithyhallic (DIGI) ![]() Vader - The Beast (DIGI) Megadeth - Rest In Peace Destruction - Infernal Overkill + Sentence of Death Destruction - Eternal Devastation + Mad Butcher Ensiferum - Ensiferum Suhrim - Happy Hour Verlekkerd op dood metaal ![]() |
|
Holy fuck, wat hanteert Amazon.com joodse prijzen. ![]() Alle cd's 20+ dollar. ![]() ![]() |
|
Besteld: Alcest - Souvenirs d'un Autre Monde Lifelover - Erotik Valkyrja - The Invocation of Demise box (gelimiteerd tot 100 stuks) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
donuts ![]() ![]() |
|
Op bezoek geweest bij de slager, Italiaanse delicatessenwinkel, wijnhandel, groenteboer en notenbar voor een culinair bacchanaal morgen. ![]() |
|
woei bevestiging van betaling gehad van een vet shirt, hopelijk snel binnen ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Is zo'n vet shirt dan niet een maatje te groot voor jou? ![]() |
|
nee hoor, één keer wassen met zeep en hij is niet vet meer ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: 15 euro? Boehoe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En alle rekeningen voor augustus betaald. Auw ![]() Maar, ik heb werkelijk nog geen stuiver achterstand, dat is wel een erg lekker gevoel! ![]() |
|
Gister: Abigor - Fractal Possession Akercocke - Antichrist Detonation - Portals to Uphobia Eereergister en veeel minder interessant: Korte broek Mouwloos shirt (ben te pauper om de mouwen erbij te kunnen halen...) Deux zonnebrilles Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ehm, eerder gekregen van mijn lieve mama ![]() Jurkje wat degeleijk genoeg is om naar m'n zus der bruiloft aan te doen. ![]() ![]() |
|
quote: 15 euro vind ik al aan de hoge kant, maar met 20+ gaat het vooral om prijzen tussen de 23 en 28 dollar. Dat is mij toch een paar ferme euro's teveel. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |