|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hierophant - The Tome Ebay for the win! |
|
quote: Wat mij betreft niet nee. Ik kwam toevallig via een link op een andere site op Amazon.com. Het ging gewoon om blackmetalalbums die overal van 10 tot 12 euro liggen, dan vind ik 8 tot 10 euro meer toch wel héél erg overdreven. |
|
Nou, 20 euro voor een nieuwe cd vind ik erg veel ... eurootje of 18 is wat dat betreft de max voor mij ... |
|
quote: Dan mag het wel een hele speciale editie zijn. 14 euro, dan gaat bij mij de kraan wel weer dicht. Heb overigens nog nooit een cd niet gekocht omdat ie te duur was, is tot dusver altijd onder de 14 euro gebleven. |
|
Bad Religion - New Maps of Hell Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
-Hele gave zwarte rok die tot aan mijn knieën komt zodat ik hem ook zonder panty kan dragen als het warm is. -Gaaf zwart/wit topje. -Veel spul voor mijn haar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Net de nieuwe prince gekocht, 19,99. En dan zit er niet eens een boekje bij, hehe. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Iew Prince. Je doet je naam wel eer aan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hehehe, is voor mevrouw wansmaak, die is al sinds de jaren '80 prince fannaat. Alhoewel die nieuwe single Guitar errug lekker is! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
House - seizoen II Opeth - Lamentations Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Prince is behoorlijk gaaf anders. Niet ieuww. Net gekocht: Miles Davis-A Kind of Blue |
|
prince is gaaf vanmiddag laten kopen door mn zusje; appelsap |
|
quote: come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
net gekocht, Emperor, anthems to the welkin at dust T shirt Taake- Nattestid ser porten vid Album+ t shirt + Nekro Carpathian Forest- Strange old brew album + shirt Wil je muilperen? |
|
Morgen Gorefest |
|
Kaartje voor Sepultura Against God and Government |
|
2 kaartjes voor enter shikari in oktober in tivoli in de bestelling dan, volgende week ff ophalen |
|
Widow - Nightlife CD |
|
quote: Heersch! Vanmiddag ook weer gedraaid. Prachtplaatje spelfout weggehaald... |
|
Grijze panterprint sloffen 10 duitse bolletjes kippensoep Het is de lichtinval ;') |
|
Bier. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Milkshakes frambozen en een opbergdoosdinges voor verschillende soorten thee, met van die vakjes. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 03-08-2007 20:03] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Stroopwafelijs, appeltaartijs en chocoladeijs..( vrouw aanwezig met pms) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Gorefest- Rise To Ruin en op lp voor 8 euro of minder: Iron Maiden- The Trooper Krokus- Metal Rendezvous Judas Priest- Demolition Kiss- Unmasked Journey- Escape Saxon- Crusader |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |