|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Godver, ik schakel net in en ik heb al 2 goals gemist |
|
Vooral het doelpunt van Werder was erg fijn. |
|
Extreem leuke wedstrijd om te kijken, dat dan weer wel. |
|
Wat is dat ra....laat maar, ik had het geluidje al 10 keer gehoord, maar precies toen ik er iets over wilde vragen werd het door mijn goede vriend, de commentator, al verteld. |
|
Hoorde ik nou dat die Rámos al sinds 1994 in de spits bij Real staat? EDIT: nee dus, over wie had hij het? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-09-2007 22:12] |
|
quote:Waarschijnlijk Raul. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Juistem, damn! Mooi doelpunt weer, van van Nistelrooij. |
|
Chelman zei het al maar inderdaad Raul speelt er sinds 1994, Rámos pas een jaar of twee. V Nistelrooy heerscht, Mental: denk je nog steeds hetzelfde over hem? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-09-2007 22:19] |
|
Dat vroeg ik me bij de assist al af: quote: |
|
quote: Dit heb ik niet meegekregen en ik hoor het net weer...Wat is het? |
|
quote: Stand bij de andere CL-wedstrijden. |
|
quote: Ah ok. Bij utreg is het ook makkelijk te herkennen. Gejuich: ajax staat achter |
|
|
|
quote:Anders lees je even een paar pagina's terug. of de andere voetbal topics, weet je meteen hoe ik erover denk. Fuck the world and fuck you |
|
Blijf het écht heel gaaf vinden, bij een van de grootste clubs ter wereld in een relatief belangrijke wedstrijd voor 64000 man 4 Nederlanders in het veld. |
|
Mooi die reactie van Raul toen Robben erin kwam, men zegt altijd dat het zo'n arrogante lul is maar dat valt volgens mij ook wel mee. |
|
Haha! Fantastisch, dat Nederlandse onderonsje net. Een doelpunt had een absoluut hoogtepunt geweest. |
|
@WR: Jij volgt zeker nog niet zo heel lang het voetbalgebeuren? Maar ik hoor dat ik een leuke wedstrijd mis. Had geen zin om vandaag TV te kijken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Klopt, waar maak je dat uit op? |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je kinderlijke enthousiasme. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Alleen maar mooi toch? Nee, maar je hebt gelijk. Ik heb als klein (of nog kleiner ) mannetje Ajax gevolgd, maar eigenlijk vanaf m'n tiende geen wedstrijd meer gezien. Sinds vorig seizoen eigenlijk redelijk actief, en zeker wedstrijden als deze vind ik erg gaaf. Geen stugge kutploegen, gewoon mooi aanvallend spel. |
|
A Marseille 2-0 Besiktas A Porto 1-1 Liverpool B Chelsea 1-1 Rosenborg B Schalke 0-1 Valencia C Real Madrid 2-1 Bremen C Olympiacos 1-1 Lazio D Milan 2-1 Benfica D Shakhtar 2-0 Celtic chelsea begint goed =) real was net prettig, heerlijke spelers. morgen naar de wedstrijd in eindhoven, wordt mooi. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Real speelden bij vlagen aardig, maar ik vond het nog niet erg overtuigend. Ik neem aan dat überduitser Tim Wiese (de doelman van Werder) wel even nagedacht heeft voor 'ie tussen de palen ging staan. Grappig namelijk dat hij oog in oog stond met respectievelijk no. 1 en no. 2 van de all-time Champions League topscorers. Speelden samen wel goed vandaag trouwens. Wel een goede doelman die Wiese, hoewel dat vandaag niet erg bleek. Misschien dat mensen nog die beruchte wedstrijd tegen Juve kunnen herinneren. Die Wiese keepte de sterren van de hemel, Werder stond op het punt een ronde verder te gaan, maar in de laatste minuut v/d blessuretijd maakte Wiese een gigantische blunder waardoor, als ik het goed heb, Emerson makkelijk kon intikken en Juve een ronde verder hielp. Verder ook wel cool dat Chelsea thuis niet eens voorbij Rosenborg kwam. Of dat aan Chelsea lag of aan de eeuwig saaie eerste speelronde weet ik niet (hoewel Real - Werder echt de moeite waar was vandaag). Morgen PSV - CSKA. Ben benieuwd. De laatste keer dat ik CSKA heb zien spelen was 3 jaar terug in de Uefa finale (die ze wonnen). Tegen Sporting geloof ik. Toen werd Sporting helemaal v/d gespeeld dmv de vervelende counters. Ben benieuwd hoe Eric Addo een Vagner Love in bedwang houdt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |