|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is idd de positieve keerzijde. Heb in ieder geval genoten/gelachen van de laatste momenten Europees voetbal van Ajax. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Club Brugge - Brann Bergen 1-2 dramatisch Standard - St. Petersburg 1-1 en ook uitgeschakeld Rapid Wien - Anderlecht 0-1 Moeten die dikke nekken weer als enige Belgische ploeg zich kwalificeren pfffffffffffff Faustian Spirit of the Earth |
|
Ten Cate wordt tweede man bij Chelsea. |
|
ja, wij hebben ook teletekst enzo. Fuck the world and fuck you |
|
Alle subjectieve geneuzel terzijde, dit is natuurlijk wel een absoluut drama voor onze coefficient. Blijkbaar zijn niet al te veel mensen hier daarin geinteresseerd, maar als we volgend jaar ineens een UEFA cup plek of kwalificatieplaats CL verliezen dan is dat toch aardig k.u.t. En Jol naar Ajax, neem ik aan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Dan weerspiegelt dat vrij aardig het niveau van de Nederlandse competitie en is PSV gewoon de enige ploeg die wat te zoeken hebben in Europa. Hard maar waar.. |
|
Misschien wordt het na zo'n anderhalf jaar Engelanden dan maar eens tijd dat ik mij ga verdiepen in de Engelse clubs. Maar ja, ik woon in Sheffield, dus dat schiet ook niet echt op... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Natuurlijk is dat vervelend, maar als we die plekken verliezen, dan is dat omdat we niet beter verdienen. Alleen PSV is Champions League-waardig en in de UEFA Cup hebben normaliter alleen Ajax, Feyenoord en AZ iets te zoeken. |
|
quote: Yep, dat is de Belg (!) Frank De Bleeckere, misschien wel de beste scheidsrechter van dit moment, die mag van mij voortaan alle topwedstrijden in Nederland fluiten. Ondanks dat Ajax Europees zich volkomen belachelijk maakt, staan ze toch fier bovenaan in de Nederlandse competitie, met een doelsaldo die er niet om liegt, wat maar weer eens aangeeft hoe laag het niveau tegenwoordig is. De Eredivisie is niet beter dan de Eerste Divisie. |
|
quote:Da's nogal overdreven hè Ajax fier bovenaan..1 puntje verschil met Feyenoord en 2 met PSV. Keertje verliezen en ze zakken twee plekken.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat is scorebordjournalistiek. |
|
En 14 keer scoren tegen VVV en de Graafschap...nou, fantastisch. De Graafschap is nu dan wel weer lekker op dreef, maar dat was hun eerste wedstrijd in de Eredivisie. VVV spreekt voor zich. |
|
quote:Bij fier bovenaan denk ik aan minstens 4 punten los van de rest. Een doelsaldo opvoeren is ook scorebordjournalistiek. PSV heeft ook nog maar slechts 1 tegendoelpunt gehad. Erg knap, maar het zegt niks. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Mwah, vorig jaar gingen bijna alle clubs door naar de groepsfase. Zo slecht is de Nl competitie nou ook weer niet. Kijk maar naar de prestaties van Groningen en Twente. Die hadden maar zo tegen goeie Spaanse en Italiaanse opponenten door kunnen gaan. Het probleem is, is dat de top minder wordt. Ajax is Europees gezien lang geen topclub meer, Feyenoord speelt niet eens Europees. Alleen PSV weet zich nog redelijk te handhaven. In ieder geval lijkt mij de NL competitie normaalgesproken iets beter dan die van bijvoorbeeld Portugal, Roemenie en Tsjechie. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Amoah! |
|
quote:Ik vrees dat hij ook na dit weekend nog de enige is.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: |
|
www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Niet eens met een K? Tsss vooruit, nog eentje voor de aanstaande derby dan: http://members.home.nl/richardvanham/w2_uit.swf [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-10-2007 18:19] |
|
"Ten Cate stelde tegenover Nederlandse en Engelse journalisten dat hij dit seizoen zijn contract bij Ajax wil uitdienen. Ten Cate: ,,Het klopt in ieder geval niet dat ik al bij Chelsea heb getekend. Ik heb ook niet het idee dat ik weg moet bij Ajax. Natuurlijk is de teleurstelling groot om de uitschakeling tegen Dinamo Zagreb. Maar we kennen de oorzaken. Voor de eredivisie hebben we een goede ploeg. Internationaal is dat anders. We moeten als Nederland onze plaats kennen. Volgens mij heeft geen enkele Nederlandse club deze week kunnen overtuigen.''" Goed om te horen dat Ajax nog altijd de maatstaf is voor het voetbal in Nederland. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dus Ten Cate schat de Kroatische en Tsjechische competities hoger in dan de Nederlandse... |
|
quote: hmm... Ik vond Groningen wel zeer overtuigen tegenover Fiorentina. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: +1 en mijn nagels groeien wel weer aan!! Spel vouten zijn cool! |
|
Leuke Europese uitslagen weer: Stuttgart - Hannover 0-2 Schalke - Karlsruhe 0-2 Zo gaat Bayern wel heel makkelijk kampioen worden. St-Etienne - Marseille 1-0 (Arme Gerets ) Valencia - Espanyol 1-2 Het zal wel weer zo'n "net-niet jaar" worden voor Valencia. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |