|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Liverpool - Tottenham 2-2 Fiorentina - Juventus 1-1 Lazio - Milan 1-5 bizarre club, Milan Sevilla - Deportivo 1-2 mja Sevilla Faustian Spirit of the Earth |
|
http://profile.imeem.com/sDhAuiX/video/IGw6k-Cf/arsenal_vs_sunderland_sports_video/ Wat een doelpunt van Van Persie! |
|
quote:Hmmz, volgens het Sportjournaal ga ik hierin gelijk krijgen |
|
Loting UEFA-Cup: Groep A AZ Zenit St-Petersburg Everton FC Nürnberg Larissa FC Groep B Panathinaikos Lokomotiv Moskou Atlético Madrid FC Kopenhagen Aberdeen Groep C Villarreal AEK Athene Fiorentina Mladá Boleslav Elfsborg Groep D Basel HSV Stade Rennes Dinamo Zagreb Brann Groep E Bayern Leverkusen Spartak Praag Spartak Moskou Toulouse FC Zürich Groep F Bayern Munchen Bolton Wanderers Sporting Braga Rode Ster Belgrado Aris Tessaloniki Groep G Anderlecht Tottenham Hotspur Getafe H. Tel-Aviv Aalborg Groep H Girondis Bordeaux Austria Wien Galatasaray Panionios Helsingborg ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aardige loting voor AZ lijkt me, een van de makkelijkste poules. |
|
quote: Dusssss... hier verder? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Doe maar, ik zie graag dat de Nederlandse clubs Europees goed presteren, maar in het geval van Ajax wil ik juist dat ze er gauw uitliggen, weet niet hoe dat komt. |
|
In de ogen van sommige waarschijnlijk offtopic maar ik post het toch maar: http://www.discoverychannel.nl/emea/hooligans.htm Over twee minuten op Discovery dus. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-10-2007 21:58] |
|
Yeah, wilde al kijken! Eerste aflevering over Nederlandse hooligans, haha. |
|
No way, Heroes begint zo She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Thanks voor de tip |
|
Eh, zijn Amsterdam en Rotterdam sinds vorige week verplaatst? |
|
Nu al reclame, tering was het al begonnen? |
|
Ja, maar niets boeiends, alleen dat ADO, Ajax, Feyenoord en Utreg de vier ergste hooliganclubs zijn. Verder alleen inleiding. |
|
Wel geniaal dat die gast dus ook gewoon hetzelfde lult als in de film, dacht echt dat dat allemaal gewoon acteerwerk was |
|
Welke film? |
|
Ik zag mental ook nog voorbij komen. |
|
quote: Football Factory, daar speelt hij de hoofdrol. |
|
Chekc. Vette docu. |
|
Die film moet je ook maar een keer kijken dan, wel een aanrader. |
|
Fever pitch! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Absoluut. Ligt hier op dvd Bij Mediamarkt lag touwens nog een 2dvd box voor weinig |
|
quote: Ik heb hem ook evenals Hooligans (met die gast uit Lord of the Rings), die is ook behoorlijk gaaf. Die box heb ik ook zien liggen bij Free Record Shop voor 10 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 10-10-2007 22:52] |
|
quote:Oh ja ? volgende keer zie je me niet,dan zie je eerst mijn vuist. eikel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Die mis ik nog. Is ook niet echt duur meer geloof ik. quote:Dat kost hij bij de MM ook dacht ik ja. Volgens mij heb ik deel 1 al. Ooit nog eens in Dynamo gedraaid met mijn plaatjes op de achtergrond |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |