|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik wel. als hun success hebben is dat alleen maar goed voor t nederlandse voetbal.denk eens wat verder dan utrecht... Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nee hoor. Dat wordt door Platini toch wel de nek omgedraaid |
|
Ach ja, 't seizoen is toch al geslaagd. 50 miljoen binnen aan verkochte spelers, da's meer dan er ooit in de Eurocup 1 binnen gehaald kan worden. Kanker, wat een week. |
|
quote: Inderdaad. Ajax bedankt! |
|
quote: Geinponem |
|
quote: idd. Nadat Barcelona ooit es in 92/93 werd uitgeschakeld door CSKA Moskou heeft de UEFA er van alles aan gedaan om dit niet weer te laten gebeuren. Nu moeten vele ploegen uit de voormalige oostblok enz eerst door vele voorrondes worstelen om in de Champions League te belanden. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:DUH. Fuck the world and fuck you |
|
quote:En die krijgen ze van Platini nu dus weer terug waardoor o.a. Nederland een plek moet inleveren |
|
Tjonge, die Suarez is wel leep zeg. Kan Ten Cate tenminste niet zeuren dat ze de scheids tegen hadden hehe. Suarez was ook in voetballend opzicht trouwens de gevaarlijkste speler. Ik ben blij dat ik de wedstrijd niet in mijn eentje gekeken heb, had ik in ieder geval iemand om samen mee Ten Cate af te zeiken. Een klassieke kut-avond voor Ajax. Ik misgun het die Tsjechen niet eens. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Die Tsjechen hebben er keihard voor geknokt |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:iets wat ajax duidelijk vergat.hoewel rommedahl echt weer ouderwets goed was. Fuck the world and fuck you |
|
Rommeldahl? |
|
Suarez was wel OK. Hij had moeten scoren. Ik vond Kennedy Barkcoiciaiofuoadfghaodghgu ook wel goed. De rest was een beetje tot zeer onder de maat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Stam was ook gewoon goed . |
|
quote: Grapjas. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:een van de betere spelers van ajax ja, als je dat niet ziet heb je vast stront in je ogen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Beter dan Colin in ieder geval. |
|
quote: Ze waren allebei zwaar onder de maat. En dan heeft Colin een beter excuus dan Stam... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Nee, Emanuelson dan. Die presteert het iedere keer weer om bar slecht te spelen en is nog international ook. Ook Huntelaar laat het weer niet zien in Europa. |
|
@ Altx: Vond je Stam serieus slecht spelen? Ik heb hem anders aardig wat goede ingrepen zien doen bij counters van Praag. Verder was Ajax behoorlijk zwak in balbezit en waren beiden penalties onterecht. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 15-08-2007 23:41] |
|
quote: Je vergeet erbij te vermelden dat een aantal van die counters (twee in ieder geval) ingeleid werden door een fout van hem. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ach, zolang hij het zelf weer goedmaakt. Ik draag Ajax niet bepaald een warm hart toe, maar ik vond het toch jammer dat ze vanavond verloren. Hopen dat het in de return wat beter loopt. |
|
Fenerbahçe - Anderlecht 1-0 Saaie wedstrijd en een erg zwak Fenerbahçe. Gezien deze wedstrijd ziet het er goed uit voor RSC. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |