|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vrij saaie wedstrijd, weinig gemist dus. |
|
quote:Ah, ok dan. hopelijk kan psv morgen wel wat goeds laten zien. Fuck the world and fuck you |
|
Ahahaha Rosenborg wint ALWEER van Valencia.... chique! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Hehe, gaat Koeman niet Europees overwinteren. Zou mooi zijn als PSV dat weer wel gaat doen |
|
|
|
Rosenborg is wel redelijk sterk bezig me dunkt En pijnlijk voor Besiktas seg Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ben blij dat ik gisteren Prison Break heb gekeken i.p.v. Olympiakos - Real Madrid. Verrassend dat AC Milan zo ruim (0-3) van Shachtar Donetsk heeft gewonnen, nu thuis nog eens zien te winnen. |
|
quote:Wat is daar zo verassend aan dan? AC Milan is en blijft natuurlijk gewoon een team van wereldformaat. [Edit] Wel enigszins verassend vond ik de reusachtige uitslag van Liverpool tegen Besiktas (8-0!) Kuijt op de bank werpt zo zijn vruchten af. [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 07-11-2007 13:49] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Kijk maar naar de competitie, daar gaat het alles behalve vloeiend. |
|
quote:Tsja, als je de CL wint dan boeit dat ook weinig |
|
quote: Beetje riskant om het daar op te gokken. |
|
PSV. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik troost me dan maar met de gedachte dat Sparta inmiddels met 43521 - 0 achter zou staan. |
|
quote:Gun mij dit lolletje nou man. Fuck the world and fuck you |
|
Is het theoretisch gezien toegestaan een bal in het doel te gooien, vanaf de zijlijn? |
|
Dat mag. |
|
Gave shit, ben benieuwd of ooit iemand het gepresteerd heeft. Zal wel niet. |
|
quote:Maar dan is het geen geldig doelpunt. Behalve bij handbal En waarom Wouters nu Zonneveld, Aisatti en Koevermans op de bank laat beginnen is mij een raadsel |
|
Waarom zou iemand dat willen doen? Dan wordt 't namelijk een doeltrap. |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=xr20hTPLjgw iets langer: http://nl.youtube.com/watch?v=lNcXLRsOUQQ [Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 07-11-2007 22:11] |
|
quote: !!! |
|
Ah de eerste schreewlelijken lopen hier alweer over straat |
|
Ik heb alleen de tweede helft gezien, maar ik moet zeggen dat PSV behoorlijk bedroevend speelde. Vooral de aansluiting van het middenveld naar de aanval was beroerd. Daardoor moesten Farfan en Lazovic de bal veel te vaak op komen halen. De enige spelers van PSV die hun normale niveau haalden waren Simons en Gomes. Marcellis hield zich ook nog aardig staande en Lazovic had ook nog een paar leuke ideetjes. Ik ben benieuwd wanneer Farfan nou eens op de bank begint, want hij speelt het hele seizoen al als een natte krant. Fenerbahce heeft dus terecht gewonnen, zeker gezien het feit dat PSV in de tweede helft enorm veel balbezit had en er vrijwel niets mee deed. Uitslagen: Lyon - Stuttgart 4-2 Barcelona - Rangers 2-0 Man. United - Dynamo Kiev 4-0 Sporting - AS Roma 2-2 Inter - CSKA Moskou 4-2 (na een 0-2 achterstand!) Fenerbahce - PSV 2-0 Steaua - Sevilla 0-2 Slavia - Arsenal 0-0 |
|
quote: Dan merk je dat ze Cocu toch wel missen. Cocu is zo'n type voetballer die anderen beter laat spelen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |