|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat gaat moeilijk hè als hij geen bruikbare ballen krijgt en in een 4-3-3 systeem staat. |
|
quote:slap gelul.Van nistelrooij is een wereldspits volgens jullie, nou, die zou in staat moeten zijn om in elk systeem te kunnen scoren. zoniet dan ben je geen wereldspits. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat laat hij ook wekelijks zien bij Real Madrid en dat deed hij ook al bij Manchester. TOPclubs in Europa dus in de sterkste competities. En dat een spits minder goed functioneerd in bepaalde systemen dan in andere dat geld voor iedere spit, dus volgens jouw redenatie bestaan er geen topspitsen... |
|
ooit zullen jullie inzien dat ik gewoon gelijk heb. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ook een beetje vreemde opmerking dit. Als je "intikkertjes" maakt dan betekend dat dat je als spits altijd op de goede plek staat en doet wat je moet doen (doelpunten maken) Inzaghi wel eens zien spelen? hele wedstrijd geen drol raken maar op beslissende momenten wel op de goede plek staan en een doelpunt maken. |
|
Ik geef het op, jullie hebben het toch enorm voor op van nistelrooij, daar kom ik toch niet doorheen. laat dus maar. Fuck the world and fuck you |
|
Ok. |
|
Ja, van Nistelrooij is waardeloos joh! Echt, alleen maar intikkertjes. http://youtube.com/watch?v=NStY4v1rGyg "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ej mental, profcoach al ingevuld? www.profcoach.nl Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Anders lul je serieus ipv onzin , daar hebben we andere topics voor, op dit mooie forum. leuk filmpje, mag het nu weer over ECHT voetbal gaan. ik dank je vriendelijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Wow, gaaf plan, zo heeft utrecht ook nog eens kans op champions league voetbal, cupfighters dat ze zijn ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Of Sparta.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:nee, dat zie ik ons nog niet zo snel overkomen helaas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hm, ik meen me te herinneren dat ze niet zo heel lang geleden in de halve finale van de KNVB beker na strafschoppen zijn uitgeschakeld door die zogenaamde cupfighter? (Sparta toen nog eerste divisionist.) headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Volgens mij was dat met ten cate als trainer..maar kan het mis hebben. Fuck the world and fuck you |
|
Als ik het zo lees dan lijkt het of dat plan alleen opgaat voor teams met 4 CL plaatsen. Hoe zou dit anders moeten werken voor bijv Nederland: een rechtstreekse plaats voor de landskampioen en een rechtstreekse plaats voor de bekerwinnaar? Dacht het niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Staat er niet expliciet bij, voor welke landen het echter ook geldt, ik vind het een absurd plan. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Real Madrid - Atletico Madrid 2-1 (Sneijder scoorde de winning-goal) Juventes - Livorno 5-1 ... mooie terugkeer in de Serie A Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:http://www.youtube.com/watch?v=cmUM9ZiVKvg |
|
Inter - Udinese 1-1 Santander - Barcelona 0-0 Deportivo - Almeria 0-3 Valencia - Villareal 0-3 Faustian Spirit of the Earth |
|
Sevilla-verdediger Antonio Puerta (22) overleden 28/8/2007 16:30 Antonio Puerta is niet meer bijgekomen uit zijn coma. Drie dagen na zijn optreden tegen Getafe is de verdediger van Sevilla op 22-jarige leeftijd overleden. Puerta's situatie was al kritiek geworden vanwege een gebrek aan zuurstof in zijn hersenen. De enkelvoudig international werd sinds zaterdag in een coma gehouden na in de eerste helft van het duel met Getafe onwel te zijn geworden. Puerta was zaterdag tegen Getafe ingestort. Zowel op het veld als daarna in de kleedkamer kreeg de linkspoot hartaanvallen, waarna hij in het ziekenhuis op de intensive care werd opgenomen en sindsdien kunstmatig in coma werd gehouden. Puerta was een kind van de club Sevilla, waar hij zijn hele voetballeven acteerde. Hij won vijf titels met de Andalucische club, waaronder twee keer de UEFA Cup. Onduidelijk is of Sevilla vanavond tegen AEK Athene in actie zal komen. De Andaluciërs strijden in Griekenland voor een plaats in de Champions League. Vrijdag moeten ze als winnaars van de UEFA Cup in Monaco aantreden in de Europese Supercup. R.I.P. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Erg jammer zulk nieuws Ook jammer: Ole Gunnar Solskjaer stopt meteen met voetballen Faustian Spirit of the Earth |
|
Slavia op 1 - 0 gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |