![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En hatseflats! ![]() |
|
Probeer hier eens: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2730207/20 On-topic: wat speelt er vanavond? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() |
|
quote: PSV - Helsingborg 11 minuten onderweg, 1-0 PSV na penalty (semi-schwalbe Lazovic). ![]() |
|
DJW!! ![]() OT: PSV - Helsingborg (UEFA cup) Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Benieuwd hoeveel punten PSV ons nog kan bezorgen voor de coefficient voordat ze eruit liggen. Laten we hopen veel, we hebben het nodig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Salcido is ook lekker bezig zeg. ![]() |
|
Inderdaad, hehe. Salcido en Alcides eruit, Farfán en Koevermans erin. Marcellis voor de zekerheid. Gomes doet de rest. 1-6-3 Het werkt, ik zweer het je! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Geen fantastische wedstrijd, maar ik vind 't allemaal best. ![]() ![]() |
|
PSV speelt tenminste Europees, maar ik hoop wel dat ze er snel uitvliegen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ze spelen realistisch genoeg om ver te komen. ![]() |
|
quote: Hebben we die stinkjood weer. Gelukkig heeft Ajax hoge Europese ogen gegooid, dit jaar. ![]() |
|
ajax :') ![]() |
|
quote: Lezen, dwerg. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Wat? Je zegt dat je wil dat PSV er snel uitvliegt. WR's an5twoord lijkt me redelijk op zijn plaats in dat geval. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zowaar een goede match van Anderlecht eergisteren ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Anderlecht Europees gewonnen ![]() PSV: Prima ploeg die weet wat er van ze verwacht wordt. Dikke +1, dat ze maar de UEFA-cup mogen winnen ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Volgens mij kan die neplamp zich prima zelf verdedigen als hij dat nodig acht en ik ga zijn overbodige conclusie niet uitleggen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
FA Cup: Man United - Arsenal 4-0 ![]() en Juventus - Roma 1-0 DEL PIEROOOOOO ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Leuke uitslagen weer vandaag: Monaco - Bordeaux 0-6 (Anderlecht is gewaarschuwd ![]() Marseille - PSG 2-1 (Gerets heerst !) Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Materazzi rood! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 19-02-2008 21:18] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hmm, jammer op zo'n manier. Rood voor één van z'n befaamde scheermessen was toch stijlvoller geweest ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 19-02-2008 21:36] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Boeiend, het is toch een homo. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |