|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Grappig, dat damesvoetbal: http://www.youtube.com/watch?v=hvVjFczTWKg |
|
Az dameselftal aan kop...LOL. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nietes, ze staan derde Met de op 1 na laatste plek beginnen de Willem II dames steeds meer op hun mannelijke clubgenoten te lijken www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
De meeste voetbalsters zijn manwijven, doh. |
|
quote: Jij Wilfred Genee met het terug halen van uitspraken, wat een prestatie. |
|
quote:Zeikzak.anders kap je even met dat eeuwige commentaar van je op alles. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Drie woorden; pot... ketel. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Veel leuke uitslagen van vandaag: Dortmund - Bayern 0-0 Liverpool - Arsenal 1-1 PSG - Lyon 2-3 Milan - Roma 0-1 Palermo - Inter 0-0 Sevilla - Valencia 3-0 Dundee - Rangers 2-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
En HSV is staat na de winst op Duisburg op de tweede plaats. |
|
Arbiter geschorst na blunders bij Napoli-Juventus 29 oktober 2007 De Italiaanse scheidsrechter Mauro Bergonzi is in de ban gedaan wegens geblunder in de wedstrijd Napoli - Juventus. Hij fluit in elk geval deze week geen wedstrijd en mogelijk veel langer. De arbiter gaf de thuisclub, bij de stand 1-1, ten onrechte twee strafschoppen. Maurizio Domizzi benutte die beide waardoor Juve met 3-1 verloor. Volgens de Italiaanse media kan Pierluigi Collina, hoofd scheidsrechterszaken, Bergonzi wegens diens verkeerde beslissingen een maand aan de kant houden en hem terugzetten naar de Serie B. Marcelo Zalayeta, die tegen zijn oude club een overduidelijke 'Schwalbe' liet zien waar Bergonzi met open ogen instonk, kreeg voor dat theater twee wedstrijden schorsing. Juventus - Napoli 1-3 http://www.dailymotion.com/video/x3bh7n_napoli-31-juventus-highlight_sport Geniaal gefloten ja. |
|
gebeurde dat hier maar. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben zowaar met je eens. In Engeland kunnen scheidsrechters ook worden geschorst. |
|
quote:Dat is voor het eerst volgens mij Fuck the world and fuck you |
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Ach ja, nu weet Juve ook eens hoe het voelt Faustian Spirit of the Earth |
|
Je bent te vroeg |
|
Als jij het zegt, nachtraaf ! Faustian Spirit of the Earth |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: voornamen stinken, zeker bij Brazilianen... vind het overigens geen duidelijke plaatjes. Die ajacieden, dat lijkt niet eens... |
|
Alleen de achternamen zijn ook goed. Ik ga nog even over een paar namen nadenken. |
|
quote:Klopt, maar dan is het altijd nog van iets anders af te leiden. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik moet er nog 5: Eerst rij, derde. Tweede rij, eerste. Derde rij, derde en vierde. Zesde rij, tweede. Die zijn nog best lastig. |
|
Nu nog maar 4. Aaaah, this shouldn't be this hard. EDIT: nog 3! [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 31-10-2007 15:08] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |