![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat kon niet lang uitblijven ![]() |
|
18.30 Dinamo Zagreb - Ajax (LIVE op Ned. 3) 20.30 FC Groningen - Fiorentina 20.45 SC Heerenveen - Helsingsborg IF (LIVE op Ned. 3) 20.45 FC Twente - Getafe (LIVE op RTV Oost) 22.00 FC Paços Ferreira - AZ (Samenvatting 1e helft, 2e helft LIVE op Ned. 3) Deze en andere wedstrijden zijn ook te volgen via via via: http://myp2p.eu/Weekdays.htm ![]() |
|
Ah de hele avond op de bank vertoeven ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Al zou ik het ergens jammer vinden voor het Nederlands voetbal, ik ga toch een beetje lachen als Ajax verliest. :') ![]() |
|
Dinamo Zagreb - Ajax 1-1 FC Groningen - Fiorentina 0-2 SC Heerenveen - Helsingsborg IF 2-1 FC Twente - Getafe 1-2 FC Paços Ferreira - AZ 1-4 Zo. ![]() |
|
quote: Mooi, dan hoef ik niet meer te kijken. ![]() |
|
Dinamo Zagreb - Ajax 4-0 FC Groningen - Fiorentina 0-2 SC Heerenveen - Helsingsborg IF 1-1 FC Twente - Getafe 1-2 FC Paços Ferreira - AZ 1-0 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Zo, lekker positief! Bedankt voor het gelijkspel ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik ook. Alleen kan ik elke keer weer janken om het feit dat dat klote-bestuur zijn conclusies maar niet trekt... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Blackburn staat al 2-0 achter tegen....um....Lonneker Boys oid. ![]() |
|
Ghe ghe: quote: ![]() |
|
Nou, het is me toch een partij spannend. ![]() Ik hoop op een leuke wedstrijd van Heerenveen, maar zonder Alves zal het wel tegenvallen. Dan maar wachten op de tweede helft bij AZ. ![]() |
|
Haha, ze wapperen daar ook echt vrolijk met White Power-vlaggen. :') ![]() |
|
Welke zender is nu al voetbal op dan? Edit: laat maar... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 20-09-2007 19:50] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vieze jodenclub heeft weer mazzel.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Behoorlijk ja, wat een kapitale fout van die verdediger trouwens. ![]() |
|
Vieze joden club is helemaal niet aardig veranus. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ik ben ook niet aardig. En ik heb gewoon een hekel aan Ajax...... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Maar waarom ? omdat die club toevallig het mooiste voetbal van nederland speelt ? al jaren trouwens. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Al jaren niet meer bedoel je. En dat zeg ik als teletekstjood. Knappe overwinning trouwens ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Groningen - Fiorentina 1 - 0.... ![]() gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: En Heerenveen doet het overigens ook niet slecht. Hopelijk kunnen ze het vasthouden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Haha, 3-0 na een half uur. Ik maar denken dat Alves onmisbaar was. Op naar de 9-0. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |