![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij was het meer onkunde ![]() ![]() |
|
quote: Idd, voor het geld hoeven ze het niet te doen, gewoon lekker UEFA Cup spelen.. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ach, als je de UEFA cup wint is dat ook best voor onze quota. Maar CL brengt in een vroeg stadium al heel wat meer punten naar huis. Heeft iemand een goed overzicht van de huidige classering van Nederland? Waren we vorig jaar niet 6e of zo? [edit] Ah, gevonden: 1 England 138 2 Spain 135 3 Italy 86 4 France 84 5 Germany 69 6 Netherlands 59 7 Portugal 50 8 Romania 44 9 Turkey 38 10 Bulgaria 34 [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-08-2007 10:27] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Hammarby.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Ik ben wel zo eerlijk om toe te geven dat Utrecht toch niets te zoeken heeft in de UEFA Cup. Ajax daarintegen moeten hun doelen toch elke keer weer bijstellen met die grote bek ;') ![]() |
|
quote: Niets te zoeken in de Intertoto bedoel je wellicht. Verder begrijp je niet dat Ajax aan zijn stand (lees: begroting) verplicht is om de CL na te streven, maar ik vind persoonlijk, gezien het spel, dat ze eerst kwaliteit op het veld moeten aanpassen t.o.v. de doelstellingen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Ajax kreeg mooi een jodenkoekje van eigen deeg met die onterechte penalty's. ![]() |
|
Werder Bremen - Bayern 0-4 ![]() Hertha - Stuttgart 3-1 Schalke - Dortmund 4-1 Lorient - Lyon 2-1 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Het Duitse Wolfsburg was op zoek naar een spits, en heeft eerst Heerenveen en daarna PSV gebeld voor respectievelijk Alves en Koné. :') x 2238942348 ![]() |
|
Manchester City - Manchester United 1-0 (United 2/9) Blackburn - Arsenal 1-1 Liverpool - Chelsea 1-1 Spaanse Supercup: Real Madrid - Sevilla 3-5 (0-1 heen) ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Met doelpunt van Drenthe en een assist van Sneijder. ![]() EDIT: Alle doelpunten: http://www.dailysoccerblog.net/video/August/19august07madridvssevilla.html Wat een doelpunt van Drenthe! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 20-08-2007 7:26] ![]() |
|
quote: Zal er dan daadwerkelijk een analyticus komen die iets toe gaat voegen behalve tijd?! ![]() |
|
Waarom weten voetballers niet gewoon hun muil dicht te houden? quote: Al dat gezeik constant...er is maar 1 verantwoordelijke en laat die gewoon z'n zegje doen. ![]() |
|
Godverdomme wat een zooi weer bij Oranje, vraag me eigenlijk af waarom ik die oefenwedstrijden nog kijk ![]() ![]() |
|
quote: Zwaktebod weer idd, gelukkig is er dan BBC 1. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Huilen met de pet op inderdaad ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
wereldspits die van nistelrooij. echt. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
- Heinze van Man. United naar Real - Robben van Chelsea naar Real (volgens www.sport.be) Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Voor 36 miljoen. ![]() ![]() |
|
Even op Wiki gezocht, aankopen deze zomer: - Heinze 10M - Drenthe 14M - Sneijder 26M - Pepe 26M - Robben 36M Samen 112M ![]() Daarnaast nog Saviola en Dudek gehaald voor graties. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
tsja, wat een wedstrijd weer van oranje, wat een kneus blijft die Van Basten toch. Als ik hem was geweest had ik huntelaar en van persie in de spits gezet. die zijn veel beweeglijker in de 16 en niet zo houterig als een van nistelrooij, wat ik nog steeds een overgewaardeerde spits vind die alleen maar intikkertjes maakt. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Van Nistelrooij + overgewaardeerd + intikkertjes + Huntelaar beter vinden. :') Met name die laatste twee componenten maken het úiterst grappig. ![]() |
|
quote:O. Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |