|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Was erg gaaf! We zaten vlak achter de goal waar alle drie doelpunten vielen dus dat was perfect En dan die 100.000 mensen om je heen te joelen, geweldig! En wat is die Messi toch een onnavolgbaar talent zeg! Mag nog iets beter in het rechterbeen en het afronden worden, maar aan de bal is dat gastje echt niet te stoppen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gaaf Necrobert, al trekt Spanje mij dan minder, wil wel graag een keer naar een wedstrijd in Engeland. |
|
Ja, dat lijkt mij ook het gaafst inderdaad. Ga ik ook zeker een keer doen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Effe wachten tot een van de clubs in Sheffield weer terugkeert op het hoogste niveau She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Waren er trouwens 68000 las ik net. Laagterecord van dit seizoen. Heb het niet gemerkt iig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Toeristenseizoen loopt ten einde, he. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vanavond om 18.30 op Nederland 3: CSKA Moskou - PSV Overige wedstrijden (allemaal om 20.45): Vfb Stuttgart - Glasgow Rangers Olympique Lyon - FC Barcelona Manchester United - Sporting Portugal Dinamo Kiev - AS Roma Internazionale - Fenerbahçe Steaua Boekarest - Slavia Praag Sevilla - Arsenal |
|
Ik vrees het ergste voor PSV... |
|
Ik niet! |
|
Knappe overwinning hoor. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Misschien toch vaker doen |
|
je zelf kwooten, wat gay. maar ja, leuk hoor, voor psv.alleen een overwinning te laat. Fuck the world and fuck you |
|
Nog wel steeds uitzicht op uefa-cup voetbal! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
UEFA Cup-voetbal is al binnen, Mark. |
|
Oh, mooi CL nog steeds in zicht dan, al geloof ik dat ze daarvoor inter moeten verslaan en dan nog afhankelijk zijn van de andere wedstrijden. Maar goed, UEFA cup succes is nog mogelijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Inter voor, 1-0. |
|
En PSV zo goed als zeker naar UEFA-cup, Inter met 2-0 voor. |
|
Lyon - Barcelona was best een leuke wedstrijd, al hadden ze beter Stuttgart - Rangers uitgezonden. Faustian Spirit of the Earth |
|
Erg knappe overwinning voor PSV! Het viel me vooral op dat het verdedigingsblok met Salcido en Alcides erg solide was. Marcellis had ook weer een paar mooie acties, hij krijgt alleen wel erg veel overtredingen tegen. Afellay viel me vies tegen, zwakste speler bij PSV gisteravond. Mendez was weer lekker aan het stofzuigen en Rajkovic had een mooi CL-debuut. Nu hopen op een thuisoverwinning tegen Inter en een misstap van Fenerbahçe. |
|
Knap knap knap, ik had het wel eens willen zien als Jo, Carvalho en Wagner Love erbij waren geweest. Nou ja, dat had ik eigenlijk liever niet willen zien want ik gun het PSV van harte maar CSKA moest het dus wel zonder bepalende spelers doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Afellay was lang uit de roulatie (wanneer eigenlijk niet), de 0-1 is trouwens mbv zijn overzicht ontstaan. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
|
|
|
|
Manchester 15 punten. :') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |