|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=YMaST8Tdm3E Huilbui Cassano na fatale gele kaart 19 december 2007 Een huilende Antonio Cassano incasseerde afgelopen zondag tegen Fiorentina zijn vierde gele kaart van het seizoen. Door de prent mist de 25-jarige aanvaller van Sampdoria de komende wedstrijd tegen zijn oude werkgever AS Roma. "Voor mij is de wedstrijd tegen Roma de belangrijkste van mijn leven", laat Cassano weten. Overmand door emoties probeerde de Italiaan de arbiter nog tevergeefs op andere gedachten te brengen. --------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jammer dat de overtreding niet echt in het filmpje zit. Wel een originele reactie op een gele kaart. |
|
Getafe - Anderlecht 2-1 Anderlecht was vreselijk slecht, maar ze zijn wel geplaatst voor de volgende ronde En Adriano verlaat Inter voor Sao Paolo Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik zeg Paul Gascoigne. Bruce Banner |
|
En ook AZ eruit, 2-3 verlies tegen Everton. Dus PSV mag in zijn eentje de coefficient optrekken na de winterstop. Best tragisch. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik vind het wel briljant hoe Van Gaal te kakken wordt gezet. ja, we willen voor 1 van de prijzen gaan dit seizoen.HAHAHA. Fuck the world and fuck you |
|
Ik denk dat Van Gaal gewoon stopt bij AZ aan het eind van dit seizoen en dan bondscoach wordt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou, als dat gebeurt kijk ik helemaal geen Oranje voetbal meer. Fuck the world and fuck you |
|
Hopelijk wordt Anderlecht morgen tegen Bayern geloot Faustian Spirit of the Earth |
|
Zonde van AZ. Nu is er maar 1 Nederlandse ploeg die overwintert. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Wat denk je dat wij al jaren doormaken? Faustian Spirit of the Earth |
|
ja hallo..jullie zijn belgen, hoor. Fuck the world and fuck you |
|
AZ had in deze poule met 2 vingers in de neus tweede kunnen worden, ALS ze na mooi voetbal ook eens efficiënt voetbal gaan laten zien. Everton heeft wat dat betreft gisteravond laten zien hoe dat moet. |
|
PSV tegen Helsingborg in UEFA Cup 21 december 2007 PSV speelt in de derde ronde van de UEFA Cup tegen Helsingborg IF uit Zweden. Dat is de uitkomst van de loting in het Zwitserse Nyon. De eerste wedstrijd tussen beide clubs is op woensdag 13 februari, de return is vastgesteld op donderdag 21 februari. Helsingborg, waar oud-Feyenoorder Henrik Larsson op de loonlijst staat, schakelde in de eerste ronde van het toernooi nog SC Heerenveen uit. De Friezen wonnen de thuiswedstrijd met 5-3, maar ging in Zweden kopje onder: 5-1. In de tweede ronde eindigde Helsingborgs in Groep H als nummer twee, vijf punten achter poulewinnaar Girondins Bordeaux. Het Turkse Galatasaray moest genoegen nemen met de derde plek. Panionios uit Griekenland en het Oostenrijkse Austria Wien werden als nummer vier en vijf uitgeschakeld. Helsingborg behaalde in totaal zeven punten. Het thuisduel tegen Panionios eindigde in 1-1. Daarna was de Zweedse club in Turkije verrassend te sterk voor Galatasaray: 2-3. Na de 3-0-thuiszege op Austria Wien was Helsingborg al zeker van de volgende ronde. Het laatste pouleduel, tegen Bordeaux, deed nauwelijks meer ter zake. Helsingborg verloor in Frankrijk met 2-1. Als PSV de derde ronde overleeft, treft het in de achtste finales de winnaar van de tweestrijd tussen het Tsjechische Slavia Praag en het Engelse Tottenham Hotspur. |
|
het zou goed zijn voor Nederland als PSV ff de UEFAcup wint |
|
quote:En dubbel feest hier in de stad |
|
De finale mogen ze best halen.winnen niet... Fuck the world and fuck you |
|
Loting 1/8 finales Champions League: Celtic- Barcelona Olympique Lyon- Manchester United Schalke 04- FC Porto Liverpool- Inter AS Roma- Real Madrid Arsenal- AC Milan Olympiakos- Chelsea Fenerbahce- Sevilla |
|
quote: Dit is wel dé topper van de achtste finales. Ben erg benieuwd, hoewel ik denk dat Milan toch op z'n Milanees zal winnen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Mwah..niet zo'n milan fan..hoop op Arsenal..de op 1 na mooiste club van de wereld ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: + 1 Het staat in schril contrast met wedstrijden als Sevilla-Fenerbahçe of Porto-Schalke04. Liverpool-Inter gaat ook erg interessant worden. |
|
quote: :') |
|
quote:Die andere club is Sparta, inderdaad. Fuck the world and fuck you |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-12-2007 20:03] |
|
Nah zijn toch mooiere clubs in Engeland. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |