|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom geen Mark van Bommel in de verdediging als centrale verdediger? |
|
*proest* |
|
quote: Argumenten zijn welkom. |
|
Positief blijvennnn, het gaat goedkomen met het Nederlands Elftal! quote: Meer op: http://www.log-isch.nl/logisch/2007/11/log-ische-opste.html Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gelukkig laten andere middenvelders of verdedigers (Emanuelson?) nooit een mannetje lopen... wat dat betreft heeft Van Bommel wel gelijk: sommige spelers worden beoordeeld op hun kwaliteiten, anderen op hun zwaktes. |
|
quote: Vroeg eigenlijk meer om argumenten waarom Mark van Bommel niet als centrale verdediger kan dienen. Beste voorbeeld dat Mark van Bommel wel eens zijn man liet lopen was de 2e halve finale duel tussen PSV en AC Milan in de CL van 2004/2005. Maar aan de andere kant vind ik dat een aanvallende middenvelder niet mee hoeft te verdedigen met een defensieve middenvelder in de gelederen. |
|
In een 4-3-3 systeem moeten middenvelders meeverdedigen. En Van Bommel heeft meermalen laten zien dat hij in dat systeem totaal niet op zijn plaats is. Ik denk niet dat hij in een soort voorstopper-rol beter zou fungeren. Bovendien hebben we geen echte ausputzer-achtige hangende verdediger om in dat geval in Van Bommel's rug puin te ruimen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Nou, geplaatst. Maar tjonge jonge wat een onnodig gepruts aan het eind en wat een gebrek aan daadkracht om deze wedstrijd vroegtijdig in het slot te gooien. Collectief bevret van onvermogen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, dat was weer overtuigend. We komen nog goed weg ook, als die Luxemburgers een van die twee 100% kansen benut hadden... |
|
Was het weer drama ja ? nou blij dat ik het niet gezien heb dan. Fuck the world and fuck you |
|
WR: Ik heb het om relationele verplichtingen () niet kunnen zien, maar met 1-0 als uitslag kan ik daar eigenlijk alleen maar blij om zijn. |
|
Net kaartjes gekocht voor de wedstrijd FC Barcelona - Recreativo Huelva voor dit weekend Ben daar donderdag en vrijdag samen met m'n collega voor m'n werk, dus zaterdag deze wedstrijd maar ff meepikken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Doe je goed, Camp Nou is echt een indrukwekkend stadion. |
|
Ben er al eens geweest, maar niet tijdens een wedstrijd. Lijkt me errug gaaf om mee te maken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De loting voor de WK-voorronde gaat de Rode Duivels weer nachtmerries bezorgen denk ik Spanje Turkije Bosnië Armenië Estland Dus we zijn al kansloos op voorhand. Nederland met oa Schotland en Noorwegen zeker? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik heb zo'n idee dat ze het niet gaan redden en ik zou het nog niet eens erg vinden ook. Polen, Tsjechië, Slovenië en Slowakije in een poule, ook mooi. En Kroatië weer bij Engeland. |
|
quote:+1.polen kampioen !! Fuck the world and fuck you |
|
Waarou zal Nederland het niet redden? Nou. Zo'n fantastische poule is het niet. Ik schat Schotland & Noorwegen toch een stukkie lager in dan Nederland. Bovendien moeten die landen ook tegen elkaar, en da's voor die landen al lastig zat. Maargoed, Schotland heeft het Frankijk in de EK-kwalificatie ook lastig gemaakt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Omdat nederland heel moeilijk scoort ?? zelfs met de door jullie zo bejubelde van nistelrooij erbij??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Kijk even een tijdje terug in de recente geschiedenis en zie dat we toentertijd twee keer gelijkgespeeld hebben tegen Macedonië. Als je daar al niet van kunt winnen, plaatst dat de wedstrijden tegen Schotland en Noorwegen toch wel in een ander daglicht. Maar dan krijgen we ruimte (om even wat mensen te citeren die de laatste tijd aan het woord zijn geweest), dus die winnen we wel even... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik had België slechts een kleine kans gegeven in de poule met Griekenland. Maar ook dan hadden ze het niet gered. |
|
quote: Nou, da's wel weer heel kort door de bocht. Wat ik probeer aan te geven is dat Nederland, ondanks vrij eenvoudige plaatsing, opeens heel negatief is en er van uit gaat dat alles verloren wordt. Ik heb ook niet zo'n hoge pet op van dit elftal; niet zozeer wat betreft de selectie, maar wel het vertoonde spel van de afgelopen jaren. Desalnietemin kan Nederland van veel ploegen winnen, behalve landen als Frankrijk en Italië. Noorwegen dus wel. En Schotland ook. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ik ontken niet dat Nederland best van Schotland en Noorwegen kán winnen, maar ik acht de kans groter dat Nederland in een poule met Schotland en Noorwegen meer punten laat liggen dan in een poule met Roemenië en Bulgarije. En dan gaan ze dus niet naar het WK. |
|
quote: Ja dat ligt ook echt aan hem: aantal gespeelde interlands: 59 doelpunten: 30 Vrij goed gemiddelde lijkt me. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |