|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat idee had ik zelf ook inderdaad. En wat Pim Fortuyn erin te zoekem had is me een groot raadsel want het staat al veel langer op de agenda. O ja, nog een aantal jaar geleden uitgezonden: http://www.youtube.com/results?search_query=de+harde+kern+ Ook wel aardig |
|
Tegenstanders van Anderlecht: Tottenham (spelen ze thuis tegen) Getafe (uit) Tel Aviv (thuis) Aalborg (uit) Tja, ofwel worden ze derde, ofwel nipt 4de Maar 5de zou ook goed zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Je moet eens aan je verbale i.p.v. fysieke capaciteiten werken menthol. Anyway: quote: http://soccernet.espn.go.com/news/story?id=471793&campaign=rss&source=ESPNHeadlines&cc=5739 Goeie zaak. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zeer goede zaak inderdaad. Dat soort streken horen in het theater thuis ipv op een voetbalveld. |
|
Idd. Ik moest gelijk aan Rivaldo in 2002 denken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ja die was geniaal ja Hier zitten ook een paar mooien tussen: http://www.youtube.com/watch?v=4HHeURahyok&NR=1 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Das een gaaf filmpje inderdaad. |
|
Die Gilardino. Gewoon twee meter verderop je laten vallen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Haha, die op een na laatste, met die trainer en die speler. :')! |
|
Gerard Joling gaat zo het volkslied zingen, snel naar SBS6 allemaal! |
|
Verkeerde topic She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Oh shit. Maar het was wel mooi! |
|
Wat leuke uitslagen: Hamburg - Stuttgart 4-1 (Kampioen Stuttgart heeft 10/30 ) Roma - Napoli 4-4 Villareal - Barcelona 3-1 Espanyol - Real Madrid 2-1 Rangers - Celtic 3-0 Faustian Spirit of the Earth |
|
Milan - Empoli 0-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
Lucky PSV met die rooje krgt The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Pfffffff, volgens mij heb ik vanavond meer te korte voorzetten gezien, dan hiervoor in m'n hele leven. Wat speelde PSV het in de tweede helft belabberd uit. De eerste helft was gaaf, snel combinatievoetbal enzo. De rode kaart was nogal onterecht en Marcellis had mazzel dat hij niet z'n tweede gele kreeg. Al met al had PSV hier meer van moeten maken en hadden ze geluk dat Fenerbahce niet ietsjes effectiever was. |
|
die turken krijgen gewoon in dr eigen stadion op hun klootzak. Fuck the world and fuck you |
|
Rangers - Barcelona was ook niet erg boeiend. Arsenal - Slavia Praag daarentegen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Inderdaad Dit is tevens een flinke diskwalificatie van Ajax, godverdetering.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Nou Van Nistelrooij... |
|
quote:Niet zeiken. Met rugby had hij 3 punten gescoord |
|
:') |
|
Damn, ik kijk het nu vanaf de 70e minuut, vanaf het moment dat die Patakatakantaotos geel kreeg...jammer dat ik niet de hele wedstrijd heb kunnen zien. Een en al spektakel. |
|
Ik heb de 2de helft gezien en die was erg goed. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |