![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:hehe gefeliciteerd man ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Is waar, en ze hebben eerder in de voorbereiding blijkbaar Sparta en Roda JC afgedroogd met respectievelijk 6-1 en 3-0, maar van wat ik van Getafe gezien heb geloof ik toch wel dat FC twente ze moet kunnen hebben. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ach ja. 50/50 waarschijnlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() |
|
HOLY SHIT! Die 2-1 bij Milan - Sevilla is écht prachtig! ![]() |
|
quote:Nu weten we het wel. begint een beetje vervelend te worden. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Hehe, sneu voor de keeper van Sevilla. ![]() |
|
De tegenstanders van de Belgische ploegen in de Uefabeker: Club Brugge - Brann Bergen ![]() Anderlecht - Rapid Wenen hehe Standard - Zenit Sint-Petersburg hehe Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Was gisteren wel mooi om te zien, al die vingers omhoog bij het eerste doelpunt. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hamburg - Bayern 1-1 ![]() Karlsruhe - Stuttgart 1-0 ![]() Aston Villa - Chelsea 2-0 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Milan - Fiorentina 1-1 ![]() En Sevilla heeft zich als laatste ploeg geplaatst voor de Champions League. Ze gingen met 1-4 winnen op het veld van AEK Athene nadat ze de heenmatch al met 2-0 wonnen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dat vind ik dan wel weer mooi voor Sevila. Ik weet niet in hoeverre Milan - Sevilla representatief was, maar ze hielden zich nog aardig staande tegen de beste ploeg van Europa. Een plek in de Champions League lijkt me om die reden dan ook absoluut niet misplaatst. ![]() |
|
Ach ja, die wedstrijd tegen Milan was natuurlijk niet zo belangrijk na de dood van Puerta. Maar Sevilla werd niet voor niets derde vorig jaar in Spanje (of 2de?). Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Bonaventure Kalou gaat Cocu vergezellen bij Al Jazira. ![]() "Phillip Cocu is niet meer de enige buitenlandse speler bij Al Jazira. Bonaventure Kalou is de Nederlander gevolgd naar Abu Dhabi. De 29-jarige Kalou tekent een contract voor twee jaar bij Al Jazira, dat de Ivoriaanse international voor anderhalf miljoen euro overneemt van RC Lens. Met zijn contract in Abu Dhabi komt al na vijf wedstrijden een einde aan zijn verblijf bij RC Lens. De Ivoriaan kwam in het kielzog van Guy Roux, maar aasde op een vertrek na het afscheid van de coach." ![]() |
|
Had Kalou daar niet eerder mee kunnen komen! Hij had van mij wel terug mogen komen naar Feyenoord ![]() Geen idee hoe die gast het eigenlijk deed in de Franse competitie, maar was altijd wel gecharmeerd van hem! [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 05-09-2007 12:57] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Dortmund - Werder Bremen 3-0 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Dortmund-uit is altijd lastig. ![]() |
|
Bayern - Schalke 1-1 Chelsea - Blackburn 0-0 Marseille - Toulouse 1-2 Siena - Milan 1-1 Hearts - Rangers 4-2 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Go Celtic ![]() ![]() |
|
quote: + 1 Ze hebben met 5-0 gewonnen. ![]() ![]() |
|
Monaco - PSG 1-2 Juventus - Udinese 0-1 ![]() Osasuna - Bercelona 0-0 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hatseflats, wat is van Nistelrooij toch een kutspeler. ... :') ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |