|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De nieuwe iron maiden video Wildest Dreams is op hun site te vinden: http://www.ironmaiden.com/?section=1&subsection=0 |
|
quote: Eerst een foto, dan overweeg ik het misschien. Bazzio Attacks!!! |
|
-aerodis -Bazzio -Moridin -Grimreaper -Einsatzcommando -Hirogen -Vampire_girl -DaVinz -Mooz_666 -Immortella en 'n zooi niet-zm'ers... -Paul -Suzanne -Bint (met Schijtvriendjes aanhang) -Jebes (+ vrienden) Toch maar een kaartje gekocht, na het zien van een Maiden dvd begon het toch te kriebelen en heb ik maar een kaartje gehaald Ik en m'n maten zitten alleen door de hele zaal heen, iedereen zit in andere vakken en één heeft een arena kaartje, de mazzelpik Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Kben een grote Maiden fan, maar dit nummer/video trekt wel op niet veel. Hopelijk is de rest van de nieuwe CD beter. Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
Ik mag er niet heen van mn ouders ze willen eerst resultaten zien van school en bovendien denk ik niet eens dat ik zoveel geld heb *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Ga wa geld leuren bij uw bomma's, en vervals het rapport, fluitje van een cent Fuelled By The Venom Of Hatred |
|
quote: Wat een waardeloze clip. Lijkt wel een achterlijke tekenfilm. Maar het nummer is wel goed te pruimen. |
|
Net het hele album gedownload (Dance of Death) .. eens kijken hoe dat klinkt |
|
Vind het niet echt slecht, maar zeker niet geweldig, een van de zwakkere maiden albums buiten de Blaze periode! nee, sinds 1984 is het bergaf gegaan met hier en daar een opleving, fear of the dark was een waanzinnig album.... |
|
Ik vind hem eigenlijk best lekker klinken. Niet geweldig maar zeker de moeite waard. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Arnemuiden live is best wel aardig,maar ik ga m'n zuurverdiende centen niet aan hun cd's uitgeven... spelfout weggehaald... |
|
-aerodis -Bazzio -Moridin -Grimreaper -Einsatzcommando -Hirogen -Vampire_girl -DaVinz -Mooz_666 -Immortella en 'n zooi niet-zm'ers... -Paul -Suzanne -Bint (met Schijtvriendjes aanhang) -Jebes (+ vrienden) -Sigrun + aanhang (arenakaartje!) Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Ik ben t nieuwe album nu aan het downloaden.. En moeten die lijstjes niet in een Iron Maiden topic onder Concerten? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Maiden is sinds Seventh Son... nooit meer echt op dreef geweest en ik ben op afgelopen Graspop tijdens hun zoveelste "best Of" optreden weggegaan. Maiden wordt op alle fronten oud. Toch ga ik ze 5 november in Ahoy (jawel, arenakaarten) nog 1 maal aanschouwen. Ten eerste omdat het waarschijnlijk hun laatste optreden in Nederland in een zaal is en ten tweede omdat Maiden eigenlijk nog steeds een beetje rules! Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
wat een kutplaat zeg die nieuwe,en die nieuwe videoclip is ook 10x niks! ik zet piece of mind maar weer eens op Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: De nieuwe schijf heb ik nog niet gehoord, die nieuwe videoclip heb ik gezien en ik moet inderdaad zeggen dat ik er niet echt van gecharmeerd was. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Zo zie je maar dat meningen verschillen. Voor mij is dit de beste plaat sinds Seventh... die ze hebben uitgebracht. |
|
Ik vind het gewoon een lekkere plaat Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Idd ieder zijn mening, echt goed album, die gaat straks weer op (k heb em 2uur ofzo). "Paschendale" en "New Frontier" blijven momenteel hangen... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ER IS NU EEN ROCK VERSIE van TOP OF THE POPS bezig, met MAIDEN! BBC 2 |
|
quote: Kut, te laat. Van Halen met Jump nu. Bazzio Attacks!!! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 10-09-2003 23:21] |
|
is die nieuwe, dance with the dead eigenlijk wel een goeie cd? ben sinds the x Factor erg twijfelachtig over of iron maiden nog wel zo goed is I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |