|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Overigens, dames en heren, kennen jullie deze al: http://www.locomotion.com.br/ironmaiden/index.html |
|
Infinite dreams Caught somwhere in time Phantom of the opera Welke os kan ons iets leren? Boes Boes!! |
|
De "nieuwe" single van NOTB is nu uit geloof ik. Ook hoorde ik dat Bruce in april een solo album uitbrengt. Ik ben wel beniewd, van Bruce solo heb ik alleen Accident Of Birth, Balls To Picasso en The Chemical Wedding. Die laatste vind ik best goed. Maar ja, ik mis toch het "Maidengeluid" |
|
quote: Accident of Birth is ook gaaf. Maar idd een heel ander geluid dan wat je gewend bent van Iron Maiden. Maar ja, met iets van 13 Iron Maiden cd's al in mijn bezit vind ik dat helemaal niet erg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
-Fear of the Dark -Hallowed be Thy Name -The Trooper geweldige band is dit met ook alleen maar goede albums, op het misschien iets mindere 'No Prayer' en de 2 slechte albums 'X-factor' en 'Virtual XI' na. gewoon de beste powermetalband ter wereld met 5 topmuzikanten. I Iron Maiden |
|
quote: X-Factor en Virtual XI zijn helemaal niet slecht... Je moet ze gewoon helemaal los zien van de andere Maiden-albums, maar op beide cd's staan een aantal heel goede nummers. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Sign of the cross b.v. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ook The clansman doet het live best aardig maar haalt het niet bij een nummer als The evil that men do The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wie van de band vind je geen topmuzikant dan? |
|
quote: Volgens mij waren X-Factor en Virtual XI zo'n grote schok voor hem dat hij daarna Iron Maiden niet meer gevolgd heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: herstel : 6 |
|
Idd, ja. Wanneer flikkeren ze die knakker er nou eens uit. Oud Vuil. |
|
quote: Of op z'n minst iets aan die dode poedel op z'n hoofd doet. |
|
Hehe, idd ja. Nu op rtl5 een docu over IM. Oud Vuil. |
|
quote: Bedankt voor de tip! .. |
|
Ja ook gezien.Leuke documantaire On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Kutzooi, nog net de laatste5 minuten gezien. Bazzio Attacks!!! |
|
Ook gezien. Altijd leuk, zulke dingen. Jullie zijn allemaal negers! |
|
prachtig, ik heb gister van een vriend "Number of the Beast" "Piece of Mind" en "Killers" gekregen op LP! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
k heb ook de laatste 10 minuten gezien....damn heb zin in bospop dit jaar... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Grootste deel gezien. Leuk. spelfout weggehaald... |
|
We gaan maar weer naar Graspop en Bospop voor respectievelijk de 16e en 17e keer Maiden! Om maar even een citaat te geven van een fan op de donington video: "Best band ever man!" The truth is hard to swallow when you're choking on your pride... |
|
quote: Lanceren ze de muziekdvd's goedkoper om ze een maandje of 2 later weer duurder te maken? Ik kon em niet vinden daar en laatst kwam ik em tegen vroegen ze er alweer 25 euro voor. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zit net weer naar Rock In Rio te luisteren, krijg er ook Zin in. Sowieso moet ik mijn Graspop fiasco nog goedmaken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |