|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, maar laat de montage van een muziek DVD aan de professionals over.. zou ik zeggen. Bonus materials zijn overigens wel ok. only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
De nieuwe Kerrang met een korte omschrijving van elk nummer op het nieuwe Maiden album: http://www.ironmaiden.com/Kerrang050806.jpg |
|
GGGRRRRRRRRRRRRRRRR Ophouden met me lekker maken ! Straks valt hij enorm tegen ! HIER MET DAT ALBUM !!!! NU ! Geen gelul, aktie ! lampje |
|
quote: Ik geloof dat ze dat eens ook gedaan hebben maar dat de professionals er volgens Steve zo'n puinzooi van hadden gemaakt dat hij het liever zelf deed. don't mistake lack of talent for genius |
|
Hier kan je een nieuw nummer 'Different world' streamen (als het wat minder druk is) http://www.ironmaiden.com/article.php?section=1&subsection=1&article_type=&article_id=1343 [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-08-2006 12:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klinkt weer lekker. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ah straks es eem luustern in de pauze |
|
Vind hem toch wel stukje lekkerder klinken dan 'The Reincarnation..'. Typisch Maiden weer www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Duidelijk is te horen dat Different World een single wordt: Kort, simpel van opzet, erg catchy refrein en een lekkere solo. Toch heb ik dit nummer eens eerder gehoord. Ondertussen is er opnieuw een nieuw nummer te horen op de webstek van Maiden: Brighter Than A Thousand Suns. Wat is dit nummer goed zeg, doet meer aan het solowerk van Bruce denken dan aan Maiden, erg heavy, veel tempowisselingen. Dit nummer klinkt gewoon als een klassieker in wording! |
|
Goh, bestaan ze nog? Ik dacht dat ze gestopt waren in 1988 |
|
quote: Hmm ben erg benieuwd vond Different World ook een beetje op de laatste 2 cd lijken maar als ze toch de bruce dickinson solos cd kant op gaan beter, maar voor mij maakt 't toch nie uit ik KOOP de cd toch, hmmm maar ik hoop toch dat ze een beetje naar chemical wedding hebben geluisterd maar ja als maiden fan [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 12-08-2006 2:40] |
|
quote: Heerlijk nummer!!! Zou zo een bruce dickinson nummer kunnen zijn... het gaat weer de goeie kant op! only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
Ja, Brighter than a thousend sun is echt een lekker nummer ! Meer van dit soort nummers please, laat dat duizend in een dozijnwerk zoals different world maar achterwege de volgende keer. Maar ja ik ben dan ook een groot fan van Bruce zijn solo werk! Persoonlijk vind ik Bruce zijn solowerk beter dan de laatste maiden albums. Vooral de productie van solowerk klinkt veel vetter dan het soms ietwat iele geluid van maiden. |
|
Ik heb al jaren niet meer zo uitgekeken naar een release als nu. Ik wordt gek van het idee dat het nog even duurt voordat hij uitkomt. lampje |
|
ben nieuwe liedje ant luisteren die is Okedoke |
|
Gisteren de nieuwe single gekocht (10" vinyl). Op de B kant een paar bbc sessies van oud spul. Ik hoopte toch meer op een paar covertjes zoals ze vroeger eigenlijk standaard deden. Maar goed, net zo goed ben ik er erg in mijn nopjes mee. Vette hoes, met gratis oerlelijke sticker (die zou niemand los kopen, hahaha) De cdsingle laat ik denk ik maar liggen, daar staat op de b kant een bbc sessie van "Hallowed Be Thy Name". Gaaf nummer natuurlijk, maar ik heb al meer dan genoeg live versies daarvan. Nu nog wachten op de full length. lampje |
|
quote: Hier staan audio samples van alle nummers: http://www.connect-europe.com/GB/en/album/static/001/360/node48_album_NextRow1360978.html (Please note that the samples of "Different World" and "The Rencarnation of Benjermian Breeg" are the same [possibly due to a web site glitch]). The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb Firefox, maar hij wil niks afspelen, hoerezooi. |
|
Gelukkig weet good old Internet Destroyer wel raad met de samples en ik concludeer dat de samples veelbelovend klinken, vooral Bruce klinkt super. |
|
quote: You rule. lampje |
|
De nieuwe van Maiden is inmiddels gelekt, dus slinger uw p2p programma maar aan. |
|
EN voor de mensen die dat ding willen kopen, hij ligt vanaf vandaag dus al in dwe winkels. Ik ga m straks iig ff halen |
|
quote: ook de versie met een bonus-DVD??? |
|
jep |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |