|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: *geeft kopjes* ..."Hate can only create more hate"... |
|
De cover van Iron Maiden's nieuwe cd : the only pleasure is pain |
|
quote: Wat ziet dat kreng er lelijk uit! |
|
Hmzz, die suf zeg. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: |
|
Kaartjes voor concert in Ahoy kosten 35 euro |
|
Hehehe...ik vind die cover wel gaaf eigenlijk Don't blush when I rip you open |
|
Lelijke cover zeg. Die 3d mensen eromheen vind ik er niet bij passen. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-07-2003 16:01] |
|
quote: 35 euro maar? cool Wie gaan er eigenlijk? BLAAT |
|
Mijn god wat een lelijke cd hoes. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Deze hoes zal hoogst waarschijnlijk nog veranderen. Goede marketing van het Maiden kamp. Iedereen praat er nu al over!! |
|
quote: Ohja, dat doen ze heel goed ja. Ik ga hem opeens kopen als ie uit komt Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
het ziet er niet uit Iron Maiden in Ahoy: -aerodis |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio Bazzio Attacks!!! |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio -Jebes Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio -Jebes -Moridin Murder in the front row....... |
|
Stoere band, hoewel ik het nooit meer luister. |
|
Het met de auto inrijden op anderen is ín deze week. Zondag reed een man in op uitgaanspubliek, gisteren stuurde een 16-jarig meisje een auto richting een politieman en vandaag waren hondenbezitters het slachtoffer van een verwarde man. Maar ook in Amerika gebeurt het. Daar reed zelfs de drummer van rockband Iron Maiden op een parkeerwacht in. De 51-jarige Michael McBrain kreeg ruzie met de parkeerwacht bij het inrijden van zijn VIP-parkeerplek in New York. De wacht hield hem namelijk tegen om zijn papieren te kunnen zien. Toen hij niet snel genoeg opzij ging stuurde McBrain de auto tegen zijn benen aan. De parkeerwacht moest voor behandeling naar het ziekenhuis. McBrain is aangehouden. Hij moet op 16 september voor de rechter verschijnen en kan maximaal een celstraf van een jaar of duizend dollar boete opgelegd krijgen. |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio -Jebes -Moridin -Grimreaper BLAAT |
|
Fear of the dark Run to the hills Brave New World The pope says "Don't use condoms", what the hell does the pope knows about sex?? |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio -Jebes -Moridin -Grimreaper -Elfensteen |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio -Jebes -Moridin -Grimreaper -Elfensteen -Einsatzcommando Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
heb net op de ahoy site gekeken, ik hoop niet dat ik op de tribune belandt maar op het veld, VOORAAN! BLAAT |
|
Iron Maiden in Ahoy: -aerodis -Bazzio -Jebes -Moridin -Grimreaper -Elfensteen -Einsatzcommando -Hirogen -Vampire_girl quote: Ik heb net 2 kaarten gehaald voor het ARENA-gedeelte van de AHOY en deze kosten 46.15Euro p.st. (42.50Euro + 3.65Euro servicekosten). Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |