|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoe goed ze ook zijn, ze moeten het niet te lang rekken, en ik vind dat dat een beetje aan het gebeueren.. [Dit bericht is gewijzigd door Diabolis op 02-04-2002 20:52] Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
number of the beast transylvania can i play with madness infinte dreams http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Alles van Maiden regeert Ik vind Virtual XI een wat minder goeie cd en Powerslave, Live After Death, Somewhere In Time en Seventh Son Of A Seventh Son de wat betere. Brave New World en de nieuwe live dubbelaar zijn niet uit m'n cd speler te slaan. Ik en Janick, een jaar geleden in Frankfurt (Musik Messe). Sta ook met Nicko op de foto maar da's een kutfoto |
|
quote: Zeker niet!!! Hun dieptepunt lag puur aan Blaze Bayley en de creatieve impasse; nu Bruce terug is heeft de rest een schop onder den aars gekregen en mogen ze zekers nog tijden doorgaan!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Als ze voor de zoveelste keer een live cd uitbrengen en geen studio cd in het vooruitzicht zie ik het somber in The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Heb je die live cd geluisterd? Bruce garandeert ons op de nieuwe live cd dat er volgend jaar een nieuw Maiden album + tour komt. [edit]Ik heb de hoop opgegeven dat ik ooit een foutloos zal typen[/edit] [nog een edit]Ongelooflijk toch? Waar komt die "een" vandaan?[/nog een edit] [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 02-04-2002 22:38] |
|
1. The Trooper (botte lyrics) 2. Fear of the Dark (in de live-versie liep dat hele publiek mee te joelen) 3. Iron Maiden (de klassieker onder de klassiekers natuurlijk) Fuck with the best, die like the rest. |
|
die laatste plaat is zeker niet verkeerd, ik vind paul di'anno echter nog steeds de beste zanger Oud Vuil. |
|
Paul was zeker niet onverdienstelijk, maar ik zweer toch bij Bruce; niet alleen qua zang maar ook qua show! Zo klom hij op Roskilde vorig jaar in de nok van de tent en liet z'n broek zakken; dan ben je toch een ras entertainer zeg maar. Heeft iemand die Samson platen wel eens gehoord? Ongelofelijk hoe Bruce zichzelf nadien zó verbeterd heeft! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-04-2002 23:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
- The Trooper - Run to the Hills - Wasted years |
|
zo, ik ben maar ff een ftp aan het leegzuigen van haar maiden nummers |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-04-2002 1:43] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die Virtual XI CD is helemaal zo slecht niet als men iedereen wil doen geloven... de meeste mensen die dat beweren hebben die CD niet eens gekocht vermoed ik. De zang is inderdaad wat minder, maar muzikaal gezien worden er tenminste risico's genomen. Luister bijvoorbeeld maar eens naar de overdonderende gitaarsolo's in "...Eyes of a stranger"! ... Hopelijk wordt de volgende studioplaat wat inventiever dan "Brave New World". |
|
Mijn top 3-tje: - Fear of the Dark - Be Quick or be Dead - Can I play with Madness SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
1. The Trooper 2. Rime of the ancient mariner 3. Fear of the dark |
|
1. Hallowed be thy name 2. Fear of the dark 3. Number of the beast |
|
- alles - alles - alles |
|
quote: Ik heb hem inderdaad niet gekocht The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
idd allez 1. number of the beast 2. aces high 3. powerslave Let´s bring back the METAL |
|
Phantom Of The Opera dit nummer vind ik echt geweldig!!!!!!!!!!! |
|
De Tribute CD "Tribute to the Beast" heb ik vorige gekocht het heerscht wel dat plaatje wel wat rare bands uit gezocht voor de tribute... CoF - Hallowed Be Thy Name Sinergy - The Number of the Beast (klinkt trouwens nog niet slecht) Grave Digger - Running Free (klinkt wel apart...) Dark Tranquillity - 22 Acacia Avenue (beter dan het orgineel!!!) |
|
quote: Yep, ik ook. Raar dat weinig mensen dat hebben.... vond Paul er beter bij passen dan die misthoorn van een Bruce. Al wil ik Bruce niet slecht noemen, maar het moet altijd zOOOoooOOOOooOOOOOOOOOoooooOOOoooOoOoO voluit... |
|
Scream for me dwaallicht |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |