|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dance of Death heerscht de pannen van het dak!!! een plaat vol energie en de Maiden sound die ik zo waardeer!!! |
|
Ik vind het steeds meer popmuziek worden... ze hebben fokking drie leadgitaristen!!!Waar zijn de soloduels? Twinsolo's met begeleidingsopbouw? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik heb nog geen minuut van Dance of Death gehoord... |
|
vroeger toen ik nog niets van metal wist luisterde ik naar iron maiden. nu vraag ik me af hoe ik er ooit naar heb durven luisteren zo slecht i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
quote: Ej man! Respect voor je roots jah! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Hrmf... Maiden is echt wel goed hoor... zeker als je ze in die tijd plaatst, dan waren ze snoeihard! En aangezien je ermee begonnen bent, moet er vast iets positiefs te melden vallen FREEZE |
|
Ik respecteer Maiden, maar daar houdt het bij op. Er zijn sindsdien veel betere bands gekomen die Metal naar een hoger niveau hebben getild, Maiden is overbodig geworden. Alle respect voor wat Maiden hebben betekend, maar mijn collectie Iron Maiden albums blijft bij een album (The Number of the Beast). Inside crystal mountain, evil takes it's form |
|
quote:Je leeftijd is je enige redding bij deze post... Count Fiasco zal vast ook erg jong zijn? [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 01-02-2004 2:21] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
wat een achterlijk statement te zeggen dat "Iron Maiden overbodig is geworden". Waarvoor dan?? |
|
quote:Tja...die jeugd van tegenwoordig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
mwa, dat wil ik niet zeggen |
|
Ik wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Ik respecteer bejaarden; zal ik ze daarom ook maar als overbodig beschouwen? Weet jij wel wat je zegt jochie? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Neen... Ik daarentegen ook niet...dus even wat nuttigere zaken... hmmm... ik mail je zo wel... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ik behoor daar waarschijnlijk ook bij, maar het is gewoon zo dat maiden in zijn tijd vernieuwend was maar nu zijn ze echt wel overbodig met al die andere betere power-metal bands i am demon www.freewebs.com/hemelbos |
|
quote: Ik heb geen mail van je ontvangen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: tsk tsk *schud hoofd* The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De meeste van die power metal bandjes die zuigen echt verschrikkelijk. Maiden is nog steeds geweldig. lijstje: fear of the dark revelations Rime of the ancient mariner |
|
quote: Geweldige nummers stuk voor stuk alle drie They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik vind Iron Maiden met Bruce en Blaze echt niks waard... Maar ik was begin deze week toch wel erg nieuwsgierig naar Paul... en WOW Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: haHA IK BEN OOK NIET ECHT EEN MAIDEN FAN MAAR NADAT IK ZE LIVE OP WALDROCK HEB GEHOORD WEET IK ZEKER DAT ZE DE MEESTE HEDENDAAGSE POWER METAL BANDS IN 2 MINUTEN VAN HET PODIUM SPELEN het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Metal is dan ook 'officieel' popmuziek. quote: Sinds waneer bestaat er een cusaliteit van hard = goed en soft = slecht? quote: Domme rukker...volgens deze redenatie is alleen de beste power metal band niet overbodig. (ik laat de kwestie of IM power metal is of niet even in het midden) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en je caps lock staat al twee minuten aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Da's dan jammer want het is zeker niet de beste. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |