IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden Vorige pagina | Volgende pagina
b 11
Usericon van b 11
Posted 18-01-2004 16:29 by b 11 Profiel van b 11

Iron maiden was in de tijd dat ik niet zoveel geld had om CDs te kopen de absolute n 1 band voor mij, maar nu luister ik er even veel naar als andere bands, maar ik vind het nog steeds geweldig. Ook heerlijk om live alles keihard mee te brullen wat bij geen enkele band zo leuk als bij Iron Maiden.

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 18-01-2004 21:22 by maniacM Profiel van maniacM

Dance of Death heerscht de pannen van het dak!!! een plaat vol energie en de Maiden sound die ik zo waardeer!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2004 21:59 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ik vind het steeds meer popmuziek worden... ze hebben fokking drie leadgitaristen!!!Waar zijn de soloduels? Twinsolo's met begeleidingsopbouw?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 18-01-2004 22:00 by aerodis Profiel van aerodis

ik heb nog geen minuut van Dance of Death gehoord...

count yasko
den muziek van den tijd
Usericon van count yasko
Posted 31-01-2004 22:31 by count yasko Profiel van count yaskohttp://www.hemelbos.tk

vroeger toen ik nog niets van metal wist luisterde ik naar iron maiden. nu vraag ik me af hoe ik er ooit naar heb durven luisteren zo slecht

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 31-01-2004 23:51 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 januari 2004 22:31 schreef count yasko het volgende:
vroeger toen ik nog niets van metal wist luisterde ik naar iron maiden. nu vraag ik me af hoe ik er ooit naar heb durven luisteren zo slecht

Ej man! Respect voor je roots jah!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 31-01-2004 23:53 by Phantom Lord Profiel van Phantom Lord

quote:
Op 31 januari 2004 22:31 schreef count yasko het volgende:
Hrmf... Maiden is echt wel goed hoor... zeker als je ze in die tijd plaatst, dan waren ze snoeihard! En aangezien je ermee begonnen bent, moet er vast iets positiefs te melden vallen

FREEZE

MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 01-02-2004 0:06 by MutantChrist Profiel van MutantChrist

Ik respecteer Maiden, maar daar houdt het bij op. Er zijn sindsdien veel betere bands gekomen die Metal naar een hoger niveau hebben getild, Maiden is overbodig geworden. Alle respect voor wat Maiden hebben betekend, maar mijn collectie Iron Maiden albums blijft bij een album (The Number of the Beast).

Inside crystal mountain, evil takes it's form

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 01-02-2004 2:19 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 1 februari 2004 0:06 schreef MutantChrist het volgende:
Ik respecteer Maiden, maar daar houdt het bij op. Er zijn sindsdien veel betere bands gekomen die Metal naar een hoger niveau hebben getild, Maiden is overbodig geworden. Alle respect voor wat Maiden hebben betekend, maar mijn collectie Iron Maiden albums blijft bij een album (The Number of the Beast).
Je leeftijd is je enige redding bij deze post...

Count Fiasco zal vast ook erg jong zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 01-02-2004 2:21]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-02-2004 2:21 by aerodis Profiel van aerodis

wat een achterlijk statement te zeggen dat "Iron Maiden overbodig is geworden". Waarvoor dan??

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 01-02-2004 2:23 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 1 februari 2004 2:21 schreef aerodis het volgende:
wat een achterlijk statement te zeggen dat "Iron Maiden overbodig is geworden". Waarvoor dan??
Tja...die jeugd van tegenwoordig...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-02-2004 2:24 by aerodis Profiel van aerodis

mwa, dat wil ik niet zeggen

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 01-02-2004 2:28 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Ik wel...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 3:00 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Ik respecteer Maiden, maar daar houdt het bij op. ... Maiden is overbodig geworden. Alle respect voor wat Maiden hebben betekend, ...

Ik respecteer bejaarden; zal ik ze daarom ook maar als overbodig beschouwen?

Weet jij wel wat je zegt jochie?

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 01-02-2004 3:05 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

Neen...

Ik daarentegen ook niet...dus even wat nuttigere zaken...

hmmm... ik mail je zo wel...

count yasko
den muziek van den tijd
Usericon van count yasko
Posted 01-02-2004 20:49 by count yasko Profiel van count yaskohttp://www.hemelbos.tk

quote:
Op 1 februari 2004 2:23 schreef Voice Of Doom het volgende:
Tja...die jeugd van tegenwoordig...

ik behoor daar waarschijnlijk ook bij, maar het is gewoon zo dat maiden in zijn tijd vernieuwend was maar nu zijn ze echt wel overbodig met al die andere betere power-metal bands

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 21:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 3:05 schreef Voice Of Doom het volgende:
Neen...

Ik daarentegen ook niet...dus even wat nuttigere zaken...

hmmm... ik mail je zo wel...

Ik heb geen mail van je ontvangen

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 01-02-2004 21:21 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 februari 2004 20:49 schreef count yasko het volgende:
ik behoor daar waarschijnlijk ook bij, maar het is gewoon zo dat maiden in zijn tijd vernieuwend was maar nu zijn ze echt wel overbodig met al die andere betere power-metal bands

tsk tsk *schud hoofd*

Doomsday
Usericon van Doomsday
Posted 02-02-2004 12:25 by Doomsday Profiel van Doomsday

De meeste van die power metal bandjes die zuigen echt verschrikkelijk. Maiden is nog steeds geweldig.
lijstje:

fear of the dark
revelations
Rime of the ancient mariner

Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 02-02-2004 12:27 by Metallica-Freak Profiel van Metallica-Freak

quote:
Op 2 februari 2004 12:25 schreef Doomsday het volgende:
lijstje:

fear of the dark
revelations
Rime of the ancient mariner

Geweldige nummers stuk voor stuk alle drie

They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!

Aart
Usericon van Aart
Posted 16-03-2004 19:29 by Aart Profiel van Aart

Ik vind Iron Maiden met Bruce en Blaze echt niks waard...

Maar ik was begin deze week toch wel erg nieuwsgierig naar Paul... en WOW

Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...

antipop
smoel houwe
Usericon van antipop
Posted 16-03-2004 20:57 by antipop Profiel van antipop

quote:

haHA IK BEN OOK NIET ECHT EEN MAIDEN FAN MAAR NADAT IK ZE LIVE OP WALDROCK HEB GEHOORD WEET IK ZEKER DAT ZE DE MEESTE HEDENDAAGSE POWER METAL BANDS IN 2 MINUTEN VAN HET PODIUM SPELEN

het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2004 21:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 januari 2004 21:59 schreef Mutilator het volgende:
Ik vind het steeds meer popmuziek worden... ze hebben fokking drie leadgitaristen!!!Waar zijn de soloduels? Twinsolo's met begeleidingsopbouw?

Metal is dan ook 'officieel' popmuziek.

quote:
Op 31 januari 2004 23:53 schreef Phantom Lord het volgende:
Hrmf... Maiden is echt wel goed hoor... zeker als je ze in die tijd plaatst, dan waren ze snoeihard! En aangezien je ermee begonnen bent, moet er vast iets positiefs te melden vallen

Sinds waneer bestaat er een cusaliteit van hard = goed en soft = slecht?
quote:

Domme rukker...volgens deze redenatie is alleen de beste power metal band niet overbodig. (ik laat de kwestie of IM power metal is of niet even in het midden)

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2004 21:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 maart 2004 20:57 schreef antipop het volgende:
haHA IK BEN OOK NIET ECHT EEN MAIDEN FAN MAAR NADAT IK ZE LIVE OP WALDROCK HEB GEHOORD WEET IK ZEKER DAT ZE DE MEESTE HEDENDAAGSE POWER METAL BANDS IN 2 MINUTEN VAN HET PODIUM SPELEN

en je caps lock staat al twee minuten aan.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2004 21:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Alle respect voor wat Maiden hebben betekend, maar mijn collectie Iron Maiden albums blijft bij een album (The Number of the Beast).

Da's dan jammer want het is zeker niet de beste.

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com