|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Na een paar luisterbeurten toch weer dik tevreden, gaaf nostalgisch nummer. |
|
quote: Zozo, wat ben jij opstandig vandaag |
|
Best lekker nummer! Het tempo zal wel ergens anders op het album liggen.. .. |
|
Allemachtig, dat was even zwaar wennen. Nu na de tigste luisterbeurt klinkt het eindelijk een beetje ergens naar. Sterk nummer, maar een groeier, en totaal niet wat je van Maiden verwacht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Het heeft nog niet echt dat Maiden... maiden ding waardoor maiden zo gaaf is.. ben benieuwd naar de rest.. wat niet is kan nog komen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik begin maiden weer te ontdekken geloof ik....heb nu al de hele week powerslave zitten luisteren, en tering, wat heersen nummers als aces high en 2 minutes to midnight toch hard. Fuck the world and fuck you |
|
quote:'t blijft geweldig. Laatst ook in de kroeg weer een aantal oude nummers gehoord en iedereen kan het ook meezingen en dat geeft gewoon een mega kick. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
volgende week is the number of the beast aan de beurt. tering, lang geleden dat ik die cd gehoord heb. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb de gekte weer helemaal terug na de dame die ik op vakantie heb ontmoet. Draai momenteel bijna niets anders meer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gaaf nieuw nummer! Lekker zompig en heavy sfeertje. |
|
Kijk! Ze bestaan! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ach mannen, jullie zijn zelf zompig en zwaar Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb 'm net 1 keertje geluisterd en ik vind het nu al een gaaf nummer. Mijn enige puntje van kritiek is dat-ie een beetje langzaam op gang komt. Ik heb de eerste twee minuten gezeten van, wanneer begint-ie nou, wanneer begint-ie nou? Maar daarna is het zeker een gaaf nummer! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Klinkt weer goed en zoals anderen al zeiden je moet het even wat vaker luisteren, wordt met de luisterbeurt gaver. |
|
Het nieuwe nummer is wel gaaf, lekker riffje heeft 't. Alleen het intro is te lang en kut. |
|
vind nieuwe nummer wel okedoke hoop dat die nieuwe plaat weer oudeweds goed word En en geluid van wat ik zo gehoord heb cool |
|
wel een redelijk nummer, maar het nivo van de jaren 80 halen ze bij lange na niet meer |
|
Ik vind het een tof nummer. Ik hoor er een hoop oude maiden in terug, hoewel er soms ppk wel een behoorlijk afgezaagde riff in zit. Maar dat maakt me dan niet zoveel uit. Ik ben altijd al een fan geweest van de wat langere maiden nummers, dus ik kijk reikhalzend uit naar de nieuwe plaat ! Gave soli trouwens in dit nummer. En, maiden heeft soms idd een slechte keuze voor de singles, maar deze vind ik gewoon wel tof. lampje |
|
Hoi, ik heb me net geregistreerd op dit forum en ik vroeg me af hoe oud de gemiddelde Iron Maiden fan is. Ik ben 14. |
|
quote: Neuken? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Mag ik na jou? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Tuurlijk, ik zal er niet een al te grote zooi van maken dan.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
liever niet |
|
nou, maiden dus...net een weekje no prayer for the dying geleuisterd..en fuck, wat een geniaal album toch wel eigenlijk. Assasin, Holy Smoke, Hooks In You, Bring Your Daughter To the Slaughter...alles is eigenlijk wel tof aan dit album.maar toch wordt dit album wel een beetje ondergewaardeerd heb ik het gevoel. wat is jullie mening over dit album ???? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |