|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
cool |
|
ja coole hoes! Gijs die getekend? |
|
quote: zij ik net nog tegen diana die nieuwe hoes van maiden begint wel een beetje onze kant op te gaan edit Gijs is voor een tatoo voor danny bezig [Dit bericht is gewijzigd door AndreV op 05-07-2006 14:32] |
|
idd! En de muziek ook al, alleen is Iron Maiden wat softer hihi En cool! DannyV ad tatoo |
|
quote: na-apers |
|
quote: Stoer |
|
Mooi ja weer. |
|
He wat jammer, geen foute 3D art.. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tyfus! Dat Dance of death hoesje was écht prutserige meuk idd; dit hoesje heeft gelukkig weer kwaliteit en de duistere sfeer ervan belooft voor de kwaliteit van de muziek! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
|
|
Ik luister m nu. Op zich wel geinig, maar niet echt boeiend, en spannings opbouw vind ik tot nu toe ook maar magertjes. Benieuwd naar het hele album, vond die singel van Dance of death ook ruk, maar de rst van het albunm wel prima. |
|
Het klinkt wel als 100% Maiden maar ik ben nog niet echt verkocht. Van mij mag er toch wel weer wat tempo in komen. |
|
Wat saai The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Het zit in ongeveer dezelfde sfeer als de X-factor! Gaaf Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het bleef niet hangen. Vooral na alle bombarie de laatste weken over hoe geniaal de nieuwe zou zijn, valt dit nogal tegen. Het is niet slecht. maar wel saai... Maar goed, dit is maar 1 nummer. Maiden heeft het wel vaker geflikt om 't slechtste nummer als single uit te brengen. |
|
Ik vind het een gaaf nummer hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik vind het redelijk, mis een uitspatting. (offtopic: zie NP voor je Ved Buens Ende vraag) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iron Maiden is gewoon altijd cool, maakt geen ruk uit wat ze doen al zetten ze een scheet op plaat dan verkoopt het nog Bass is soms wel heel irritant aanwezig trouwens, digge spike in de 2 k. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Stijve Harrus zorgt er voor dat hij altijd goed te horen is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dat is best een gaaf nummer zeg. ik benieuwd naar de kwaliteit van het overige materiaal. |
|
Vind het nogal saai op het eerste gehoor, zowel de clip als het nummer. Maar idd, ze brengen vaak mindere nummers uit als single.. dus ik blijf hopen op het album www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hmmz, wordt hier nu ook nog niet bepaald erg vrolijk van... en geloof me ik ben een echte maiden fanaat. Studioverhaaltjes zijn het zelfde als verkiezingspraatjes geloof ik. Nummer is niet slecht maar vind het meer een Bruce solo nummer dan een Maiden nummer pas vanaf 4:40 komt een iets herkenbaar maiden stukje. Ik vrees het ergste voor het album. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 17-07-2006 16:10] Bazzio Attacks!!! |
|
Ik denk dat het niet representatief voor 't album is. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Volgens hen zelf was dit het beste nummer van het album meen ik me te herinneren. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |