|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
is de cd beter dan de vorige??? (die viel toch een beetje tegen) |
|
quote: Mwoah, dit is er een die ik gewoon blind ga kopen, dr zijn maar 2 platen die ik mis, Virtual XI en X-factor. |
|
quote: Waar de X-factor imho één van de betere Maiden platen is. Hou er van als de heren op de meer progressieve toer gaan, en ik begrijp dat dat op dit nieuwe album ook zo is. Vanmiddag even halen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Een beetje fan zou zelfs die natuurlijk ook gewoon in huis moeten hebben... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hmz, ik vind de term "progressief" dan toch wel weer een tikkeltje overdreven als het over Maiden gaat, maar goed. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Misschien wel, maar ik koop geen platen waar ik niks aan vind omdat je een band toevallig goed vind |
|
quote: Ik bedoel progressief dan ook niet op de wijze waarop de term veelal misbruikt wordt. Wat ik bedoel zijn de momenten dat Maiden eens wat meer afstapt van de huppelende basrifjes van Steve, de hoge zang van Bruce en de vaak van oudere nummers afgekeken melodieen, en in de plaats iets neerzet met veel meer atmosfeer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Ik heb hem nog maar 1 keer beluisterd dus daar kan ik geen fatsoenlijk oordeel over vellen. quote:Daar noem je een punt wat me wel is opgevallen. Zitten een aantal sfeervolle strijkstukjes in [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 25-08-2006 10:43] |
|
quote: Hij is waarschijnlijk van een promo gelekt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik zit je maar een beetje te stangen. quote: Ja, ik begrijp wel wat je bedoelt. Ik moest alleen even denken aan de wijze waarop de term in recensies wel degelijk misbruikt wordt, want ze doen soms net of ze de laatste Dream Theater aan het bespreken zijn... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maar zo te horen lijkt dit wel een puik plaatje te zijn? Die ga ik me zeker t.z.t. aanschaffen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Meen je dat nou? |
|
Ik moet dadelijk toch nog ff in de stad zijn, dus ik denk dat ik 'm ook maar gelijk even ga scoren. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Jij Chelman jij |
|
Voor de geinteresseerden, nieuwe plaat voor 13 euro (incl. verzendkosten) bij CD WOW: http://www8.cd-wow.nl/detail_results.php?product_code=380117&affid=11635 Dat zijn de betere prijzen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: zal wel een promo zijn (here we go again) |
|
Maiden verstuurt bij mijn weten geen promo's voor hun nieuwe album, maar laat journalisten naar het EMI-kantoor komen om een dag te luisteren. Daarbij, zal een groot bedrijf als CD WOW het niet in zn hoofd halen promo's te verkopen, al helemaal niet van een grote band als Maiden met al zn advocaten. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 25-08-2006 12:15] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: En voor 18 euro krijg je de versie inclusief DVD. En mensen maar blijven zeiken dat CD's 'o zo duur zijn'. Hehe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Waar maak je dat uit op??? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hahahaha, het was maar een losse opmerking naar de felle discussies die hier altijd om losbarsten (verkoop van Promo's). |
|
quote: Nope geen promo, gewoon de cd. Is ook nog speciale editie met bonus dvd. Die is ietsje duurder. Gewoon goede prijzen You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote: dat lijkt mij ook. nu nog maar hopen dat het een goede cd is. |
|
quote: Hmmm, ja. Heb twee nummers geluisterd op hun site. ik moet zeggen het doet me niet bijzonder veel. Beetje saaie en lange nummers. Misschien moet ik de cd maar eens in zijn geheel luisteren. Tot nu to kijk ik er niet echt naar uit ofzo. You can either agree with me, or be wrong. |
|
Met discountlink: http://www5.cd-wow.us/detail_results.php?affid=14282&pp_nr=1&product_code=380117 Omgerekend bijna 11 euro (geen verzendkosten). Niet te betalen zo duur die cd's tegenwoordig. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |