|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: X-factor heeft inderdaad een aantal "bieke" nummers. Sign of the cross, Lord of the Flies, Blood on the world hands zijn mijn favorieten... In 1998 ben ik naar het concert geweest van Maiden, in Rotterdam ahoy toen met Blaze. Ik heb nog nooit zo'n vaag concert meegemaakt. Het leek wel of alle "bruce era" nummers ge playbacked werden. (play backen- geplaybacked... whatever ) The evil that men do leek helemaal nergens op!!! Ik ben blij dat brucie weer terug is... only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
quote: ben ik blij dat ik al lang een kaartje heb |
|
quote: als ik het woord "bieke" zoek op het internet vind ik oa en en kan zo nog wel doorgaan.... de link met Iron maiden is niet geheel deuilijke eerlijk gezegd |
|
quote: Dus dan is er toch een link met deze 2 maidens (zie foto's) only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
vast en zeker. maar wat betekent het nu ?? zal wel Vlaams zijn (en dan een andere betekenis dan de naam) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 27-07-2006 10:31] |
|
quote: "biek" betekent eenvoudig: COOL of GAAF... only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
quote:bedankt (had ik nog nooit van gehoord) |
|
quote: Ondanks dat je naam Man On The Edge is ? Ik vind de stem van Blaze wel tof, maar niet bij Maiden... Gewoon Bruce of Paul, verder niet lampje |
|
quote: +1. Nu nog Kiske terug bij Helloween en iedereen is weer blij. godver 'A Matter...' komt uit als ik op vakantie ben |
|
Dit wordt de cover van de nieuwe single: Zeer vet, doet me weer terug denken aan de hoogtij dagen van Derek Riggs bij Maiden, zo prominent had Eddie ook op de cover van het nieuwe album moeten staan. |
|
quote: Juist, Eddie hoort bij Maiden . Heb zin in november!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: 125 euro??? Hoezo dat? Uitverkocht is uitverkocht, toch? Onze kaartjes kostten gewoon 45 euro ofzo, dat was op verkoopdag no. 1 . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: No 'Prayer for the Dying' vind ik toch echt beter dan 'Dance of Death'. Die laatste is toch echt de enige Maiden cd (nouja, samen met Virtual XI, hoewel 'the Clansman' een supernummer is), die het maar een paar keer in mijn cd-speler heeft gehaald. Vind zelf 'Number of the Beast', 'Killers' en 'Seventh Son of a Seventh Son' de beste Maiden albums. Op de voet gevolgd door 'Fear of the Dark', 'Piece of Mind' en 'Brave New World', dat wel. Oftewel: Ik vind een groot deel van de Maiden albums erg gaaf. Edit: Ah, ik had mijn posts ook wel even in 1 kunnen samenvatten... [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 29-07-2006 1:07] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dance of Death haalt bij mij ook niet vaak de CD -speler. Het oude, klassieke werk gaat altijd voor... only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
quote: Shit. Waarom pakken ze niet zo'n tekening i.p.v. die moderne drek voor de albumhoes? [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 29-07-2006 15:22] don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Dance of death staan naast een aantal slappe nummers toch ook wel een aantal hoogvliegers op. Met name Paschendale en het titelnummer Dance of death behoren wat mij betreft tot het betere werk van Iron maiden. De zang van Bruce klinkt op dit album overigens ook zeer goed. |
|
quote: Ik ben net in het bezit van hun laatste DVD: Death On The Road. En Paschendale klinkt inderdaad erg goed, zeker met die oorlogsintro erbij(kanon kogels etc.) Zelfs de akoestische Journeyman vond ik ook wel wat hebben... only the good die young... all the evil seem to live forever (seventh son of a seventh son) |
|
quote: Waarschijnlijk doelt hij op budgetticket achtige oplichters. Ik heb overigens mogelijk 1 ticket over straks. |
|
quote: Eeeh, hij is dus al te koop ? Ik neem aan dat dit de 7"versie is ? Die MOET ik namelijk hebben (het enige vinyl wat ik nog verzamel zijn de 7"es van maiden !) lampje |
|
quote: Nee, komt 14 Augustus uit en ja, het is de 7" versie. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
engerd Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat denk ik ook ja. Het lijkt me sterk dat Ticketservice ineens 125 euro gaat vragen... Ghehe... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik heb zojuist via 1 van de bekende p2p programma`s het nummer For the greater good of god van het nieuwe album gedownload. En ik moest echt even goed luisteren is dit maiden????? Pas toen de stem van Bruce erin kwam wist ik het zeker dat het Maiden moest zijn. ( het is in ieder geval niks van Bruce zijn solowerk, want daar ken ik echt alles van) Dit heb ik nog nooit van maiden gehoord. Het nummer lijkt wel met een compleet orkest te zijn opgenomen en verder heeft veel geluidseffecten en het komt eindigd in een soort dream theater progressief einde met zelfs vrouwenzang De gitaren klinken wel lekker zwaar. Heel apart, dit is echt even wennen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |