|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
moehahaha :D Faustian Spirit of the Earth |
|
laten we erop drinken. |
|
quote: I.R.O.N.I.E., kontgat. |
|
quote: Oeps...excuseer Verkeerde naam bij verkeerde post zien staan. @master-kut : Ik bedoelde jou natuurlijk. |
|
quote: Nou nou, da's wel erg kritiekloos. Heb je "The Angel And The Gambler" wel eens gehoord? Of "Can I Play With Madness"? Of "Bring Your Daughter..."? ELKE band heeft kutnummers, dus ook Maiden. Geeft ook niks, ze hebben veel meer goeie dan slechte!!! De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Precies! En als ze die niet live spelen, is er niks aan de hand. Op cd skip je die nrs gewoon. Kijk, weer een 30 plusser erbij! [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 19-08-2005 23:35] |
|
Net weer eens Live after death geluisterd, blijft geweldig! |
|
quote: Cheers mate. Maarre..., ik vind ook veel nieuwere nummers goed hoor, vooral van "Brave New World" kan ik geen genoeg krijgen. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Hehe, ik ben na Powerslave afgehaakt. |
|
quote: Ik na somewhere in time... |
|
quote: Ik haak pas af in de kist. De laatste klanken zullen dan wel "Hallowed Be Thy Name" zijn. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Een echte fan. edit. Somewhere in time, daar stond die vreselijke singel toch op. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 19-08-2005 23:55] |
|
? single?? Wasted years wellicht. Staan een paar goede nummers op IMO. Loneliness..., stranger in a strange land Echt geen verkeerde LP. |
|
quote: Vreselijke single? Dan moet je "Wasted Years" of "Stranger In A Strange Land" bedoelen. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Wasted Years, ja. Vond en vind ik 3X niks. |
|
quote: , stranger in a strange land.. tja, ik vind het toch een goed nummer. |
|
Een van jullie toevallig nog naar het concert geweest in 1993 (volgens mij..lang geleden) in de Rijnhal Arnhem. zogenaamde afscheidsconcert van Bruce D? |
|
Ik niet iig. |
|
quote: Ben ik geweest, maar was niet het afscheid van Bruce hoor. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Voor zover ik me het kan herinneren was het wel aardig. 3 gitaristen iig. Hoe dan ook, het werk van Iron Maiden vanaf 1990 volg ik niet meer.. en heb daar ook geen behoefte aan. Het oude spul heerscht! |
|
quote: Ik dacht het wel. Dat was de roddel iig. Vervolgens ging hij toch solo en kwam die ander knakker?? Blaze? |
|
3 gitaristen. Pfrt. die ene knakker moet zowiezo oprotten. |
|
quote: Tja, da's een mening. 'k Zou toch "Brave New World" eens checken als ik jou was. (tip) De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Daar ben ik wel mee eens |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |