|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
piece of mind en 7th son of the 7th son The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Hoe klinkt de nieuwste CD? ik moet bekennen dat ik er nog weinig van gehoord heb... ...Not As Others! |
|
quote: Meer zoals vroeger, op zich hele goede plaat, maar de heren van IM worden ook 'n dagje ouder. [offtopic] Welkom op ZM [/offtopic] |
|
Brave New World is gewoon Typisch Iron Maiden, en Bruce heeft weer z'n oude stem (zoals ie ook al weer had op Accident of birth en Chemical wedding) Up the Irons!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Dat is de TV uitzending; de DVD beloofd zelfs vééél vetter te worden!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Probeer het dubbel live album Life After Death eens; dan heb je meteen alle oude klassiekers binnen. Vervolgens Somewhere in time & Seventh son of a seventh son erbij kopen, want op deze 2 platen zitten ze op hun absolute creatieve hoogtepunt!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
3)Fear of the dark 2)The number of the beast 1)Hollowed be thy name Nummer 3 en 2 wisselen ongeveer per week, maar Hollowed be thy name blijft voor mij m'n all time favoriete Maiden nr. |
|
The Trooper!!!! als je nou alle vette nummers in 1 keer kopen wil!.....best of the beast |
|
1. Powerslave 2. The Trooper 3. The number of the beast! Iron Maiden is geweldig |
|
the troop er, en fear of the dark live, die "yess" van bruce is zooooooooo sexy |
|
kvind ze nog steeds Je moeder. |
|
komt nog wel |
|
Ik heb respect voor Maiden, ik luister er alleen nooit meer naar. In 1986 ben ik met Iron Maiden begonnen die hadden toen een hit met Wasted Years, toen ben ik Metallica, Slayer, Kreator etc. gaan luisteren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: vast niet best wel raar, iedereen vind ze geweldig en het is ook wel een legendarische band maar ik vind ze echt oersaai, tis echt niet mijn muziek... Je moeder. |
|
heb ik heel lang ook gehad, maar oppeens begon ik het supervet te vinden. |
|
Ik vond ze direct goed, toen ik ze voor de eerste keer hoorde. Wat een impact maakte dat zeg. Ahum, jeugdsentiment... |
|
quote: Had ik ook in het begin, ik vond het echt een ouwe lullenband toen ik ze voor het eerst hoorde. Nu ben ik 180 graden gedraaid en vind ik ze geweldig. Met dank aan het nummer "Run to the hills" . |
|
sommige nummers vind ik best aan te horen, oa dat nummer maar toch wordt ik er niet wild van... Je moeder. |
|
quote: dat nummer is idd geweldig wat ook een goed nummer is is The Prisoner [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 12-05-2002 17:32] 11.45: restate my assumptions |
|
ik vind the trooper ook helemaal gewldig en flight of icarus heerlijk gewoon |
|
quote: run to the pills |
|
hehe number of het bier |
|
Maiden moet je eigenlijk live meegemaakt hebben, dan ben je zeker verkocht Bazzio Attacks!!! |
|
Ik ben met Iron Maiden begonnen en vind de oude albums nog steeds . Het nieuwere werk ken ik niet echt. Mijn favoriet is Number of the beast. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |