|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Trouwens, voor PSV had die 20 miljoen toch wel moeten lukken? Beter Alves dan Koevermans, al is er nogal een verschil in prijs... |
|
quote:Zo zeg, de gemiddelde leeftijd bij NEC komt ook niet boven de 22 of wel? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Omdat Ajax de CL niet gehaald heeft kan PSV net Koevermans betalen, anders was die zelfs buiten het budget geweest. Dus nee. |
|
quote:Scheelt volgens mij niet veel. Koevermans rendeert het beste in een ploeg met sterke spelers om zich heen. Die kan er gerust 20 per jaar inleggen. |
|
quote: Da's Mario Been en het nieuwe beoogde beleid van NEC. Mario heeft graag een jonge ploeg om zich heen waarin hij de spelers beter kan maken. Bovendien heeft de NEC voetbalschool dit jaar wederom de volle 4 sterren binnengesleept en de nadruk ligt nu op spelers jong aantrekken of zelf opleiden en dan goed verkopen. Maar inderdaad zou ik er toch wel heel graag nog een ervaren rot op het middenveld bij zien, zoals Molhoek of in eerste instantie Lindenbergh (de arrogante kwast!), want een beetje balans is toch wel nodig en Pothuizen kan de kar niet in zijn eentje trekken natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ze hadden een begroting van 65 miljoen...waar is dat aan opgegaan dan? |
|
De begroting van een club zegt niks over uitstaande schulden of leningen. En die heeft PSV nog steeds te over. In de begroting wordt vaak ook de waarde van het stadion en de spelersgroep etc meegenomen. Dus het is niet hetzelfde als te besteden gelden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ahzo, ok. |
|
Lindenbergh naar Sparta Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 31 augustus 2007 17:32 Bron: Sportweek Olaf Lindenbergh verruilt Ajax voor Sparta. De 33-jarige middenvelder mocht transfervrij vertrekken uit Amsterdam, waar hij officieel geen deel meer uitmaakt van de A-selectie. Lindenbergh tekent een contract voor een jaar in Rotterda. De zaakwaarnemer van de voetballer heeft dit bevestigd. |
|
quote:En wat zit je dom te lachen nu ? zeer bruikbare speler. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Zoals Mark zei; een begroting is heel wat anders dan een budget. |
|
quote: Ik mag het op voetbalgebied niet vaak met je eens zijn, maar dit lijkt mij idd een zeer goede koop. |
|
quote: Ik vind het grappig omdat Lindenbergh niet naar NEC wilde, omdat hij daar blijkbaar niet genoeg kon verdienen. En het lijkt me dat Sparta wat minder kan betalen dan NEC. Vandaar dus. |
|
Slot schijnt ook 3,5 ton te vangen daar. De geruchten worden steeds sterker dat Molhoek naar NAC komt maar dat dat pas na de wedstrijd tussen AZ en Excelsior bekendgemaakt gaat worden omdat Molhoek vanavond nog bij de selectie zit [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 31-08-2007 19:09] |
|
quote: PSV heeft al een type Alves, Lazovic en in mindere mate Farfan. Koevermans is kopsterk en een goed aanspeelpunt, zo'n type speler ontbeerde PSV nog. |
|
Ook AZ vangt bot bij SC Heerenveen 31/08/2007 19:46 SC Heerenveen houdt de Braziliaanse spits Afonso Alves aan zijn contract. Ook een bod van AZ kon de Friese club niet verleiden. Alves wilde weg uit Heerenveen en probeerde een transfer te forceren. De aanvaller kwam later terug van vakantie dan was afgesproken en liet af en toe een training schieten. SC Heerenveen liet alle belangstelling voor de goalgetter over zich heen komen. Geen van de clubs bleek echter bereid de vraagprijs te willen betalen. AZ was de laatste club die zich in Heerenveen meldde voor Alves. 'Maar de clubs konden niet tot een akkoord komen', meldt de Friese club op haar website. 'Heerenveen houdt de topschutter aan zijn contract.' De international ligt nog tot medio 2011 vast. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Nou dit kan dus wel eens werkelijkheid worden. Alves gaat niet. AZ is nu druk bezig met El Hamdaoui. Als Willem II slim is houdt het de vraagprijs hoog, want AZ wil persé vandaag nog een spits erbij hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:En volgens RTL7 is het rond Maar wel huur |
|
quote:En het is dus zo. En als vervanger Cristiano gekocht. Lekker vooruitzicht.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En waar speelt Alves nu definitief? |
|
Neem aan gewoon bij Heerenveen, als meneer tenminste zin heeft www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vreemde kerel, niet echt sportief ofzo. |
|
quote:als ie er weer 34 inschiet zal niemand daar wakker van liggen bij Heerenveen |
|
Nee, maar het is wel fijn als hij ook een beetje komt trainen enzo. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |