|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ook. De hattrick is in zicht! |
|
Ik niet, ik vind het maar een kutspel. Gebruiksvriendlijkheid van 0.0, veel te langzaam. |
|
Nog steeds geen spoor van Alves Uitgegeven: 19 september 2007 13:45 Laatst gewijzigd: 19 september 2007 14:01 AMSTERDAM - Heerenveen moet het nog steeds stellen zonder Afonso Alves. De Braziliaanse spits zou zich volgens zijn vriendin Lottie woensdag weer bij zijn teamgenoten voegen, maar liet opnieuw verstek gaan. De aanvaller en de trainer in gelukkiger tijden De Zweedse blondine dacht haar vriend dinsdagavond te verwelkomen op Schiphol, maar niets was minder waar, meldt De Telegraaf. Alves was de afgelopen week met het nationale team van Brazilië in de Verenigde Staten voor een oefenwedstrijd. De aanvaller baalt dat hij de Friese club niet heeft kunnen verlaten en probeert door zijn afwezigheid een vertrek te forceren. Helsingborg De clubleiding van Heerenveen wil de topscorer onder geen beding laten gaan. De ploeg van trainer Gert Jan Verbeek komt donderdagavond in de UEFA Cup in actie tegen Helsingborg, waar Henrik Larsson voor de doelpunten zorgt. De clubs spelen om een plaats in de groepsfase van de UEFA Cup. Dat Alves bij die wedstrijd aanwezig is, lijkt uitgesloten. Wat een eikel zeg, neem aan dat de broertjes Anker hem toch wel kunnen aanklagen wegens werkweigering www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ook de FIFA en/of UEFA laten niets van zich horen, als club sta je nu hulpeloos. |
|
quote:Ik vind Vorm toch een van de betere Nederlandse keepers |
|
De beste nederlandse keeper hebben we in rotterdam Als ie bij Ajax had gespeeld had ie echt wel bij oranje gezeten. Fuck the world and fuck you |
|
Die keeper van Vitesse doet het ook aardig. |
|
klopt. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja hoor :p |
|
En weer 3 punten erbij |
|
quote: Nu zit hij op de reservebank toch? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
ehh dude.lees mijn post eens goed, ja ? Fuck the world and fuck you |
|
Kromkamp-gate is ten einde: quote:http://www.eindhovensdagblad.nl/eindhovenstad/article1912393.ece En nu voetballen verdomme |
|
Beter voetballen ja, Kromkamp heeft tot nu toe nog steeds niet zijn niveau bij AZ gehaald. |
|
quote:Inelkaar geslagen worden kan emotioneel gezien hard aankomen hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Dat wel, maar buig zo iets om in positieve energie door te presteren op het veld. Voor dat incident deed Kromkamp het ook niet beter. |
|
Damn, Roberts EINDELIJK in de fucking basis,Dissels ook, en Boukhari...dat wordt 3-0 winst vanavond hehehe Fuck the world and fuck you |
|
quote:Vorig seizoen was hij toch echt wel een van de betere spelers. Maar idd: dit seizoen was het nog niet veel. Hopelijk komt daar snel verandering in. Een Kromkamp in goede doen hoort zeker in Oranje. |
|
Profcoach heeft mijn wijzigingen van donderdag niet meegepakt, dus ik speel dit weekend met o.a. De Groot en El Gaaouiri in de spits. |
|
De Groot ja...ongelooflijk, die gast staat nu al op wat, 5 goals ???bizar, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Niets mis met Donny, had beter nog steeds bij Utreg kunnen spelen |
|
quote: Betreffende aanvallende acties deel ik wel jouw mening, maar met het verdedigen oogte hij niet altijd even scherp en zeker. |
|
quote: Je bedoelde Timmer toch? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Haha voor mij geldt hetzelfde, had ik opeens Linssen en Zwaanswijk in de basis, hatsaa 11 punten erbij na VVV-NAC gisteravond! Geluk dwing je af he. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |