![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gesnapt hihi. ![]() |
|
Sjongejongejonge ![]() Straks misschien eens een kijkje gaan nemen bij de open dag van PSV. Geloof maar gerust dat iedereen hem daar nog wel een jaartje in actie had willen zien.. ![]() |
|
quote:ik gok dat de oliedollars ook meehelpen ![]() |
|
WE HEBBEN EEN S WE HEBBEN EEN T WE HEBBEN EEN U WE HEBBEN EEN N WE HEBBEN EEN T WE HEBBEN EEN E WE HEBBEN EEN L WE HEBBEN EEN A WE HEBBEN EEN A WE HEBBEN EEN R S T U N T E L A A R STUNTELAAAAAAAAAAAAAAR! :') ![]() |
|
Je vergeet Suarez met zijn vallende ziekte. Sjongejonge, die kerel heeft zeker zijn opleiding bij Feyedinges genoten ![]() ![]() |
|
:') ![]() |
|
Feyenoord en El Hamdaoui praten over contract 16/8/2007 15:01 Feyenoord heeft Mounir El Hamdaoui op het oog om de aanval te versterken. De geboren Rotterdammer staat nu onder contract bij Willem II. Bert van Marwijk wil zijn selectie al enige tijd met een derde spits aanvullen. El Hamdaoui en Feyenoord zijn op dit moment nog in gesprek. Beide partijen hullen zich om die reden in een stilzwijgen. Hamdaoui speelt in het centrum. Als zijn entree in Rotterdam-zuid doorgaat, vervliegt alle hoop van Danny Koevermans om voor Feyenoord te gaan spelen. De aanvaller van Willem II krijgt bij zijn eventuele nieuwe club te maken met collega-spitsen Roy Makaay en Michael Mols. De 23-jarige aanvaller startte zijn carrière bij Excelsior. Martin Jol haalde hem tijdens het seizoen 2004/05 naar Tottenham Hotspur. Bij de Londense club speelde hij als gevolg van blessures nimmer een officiële wedstrijd. Tijdens het seizoen 2005/06 leenden de Spurs hem uit aan Derby County, waarvoor hij negen duels afwerkte. Vorig seizoen trad hij in dienst van Willem II, maar die voetbaljaargang ging bijna in zijn geheel verloren als gevolg van een zware knieblessure. Het zal toch godverdomme niet waar zijn.. ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik gok op een ruil met gesloten beurzen tegen een uitgerangeerde Feyedingeser die te zwaar op de begroting drukt zoals Pardo of Tiendalli ![]() |
|
Lijkt me sterk, gelukkig zijn de tijden voorbij dat spelers hier zomaar de deur uit wandelden voor een appel en een ei. Als ie al gaat, zal het voor de volle mep zijn. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ik help het je hopen *) maar zie er dan nog maar eens iets fatsoenlijks voor terug te halen voor 31 augustus. *) nee niet echt natuurlijk ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-08-2007 19:17] ![]() |
|
Zou een goeie zijn voor Feyenoord. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is het lot van elke ploeg dat niet lid is van de "Grote Drie". Die halen alle goede spelers weg van de subtop. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Ook wij zullen hem erg missen!! ![]() Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Afwachten wat Marcus Berg doet!! Bedoel ik niet het vallen..... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Verliezen aankomend weekend ![]() ![]() |
|
quote: aan! Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Van wie?? Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Is dat niet die ploeg waar die volstrekt overbodige groninger spits ooit heen is gegaan?? Nee, ik bedoel geen luis! Edit: En waarom zit Berg nog niet bij profcoach?? Ik wil em!!! [Dit bericht is gewijzigd door Flappie Alzheimer op 16-08-2007 21:54] Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
Glennie Salmon! ![]() Held van beroep ![]() Kurt Elshot kan ermee door. ![]() |
|
quote: Subtop? ![]() Misschien in de jaren '90, maar Willem II mag tegenwoordig blij zijn als het niet degradeert. ![]() |
|
quote: Eigenlijk best apart, bij Groningen op de bank en bij NAC kan ie ineens voetballen..... Denk toch dat Groningen ze wel kan hebben!! Spel vouten zijn cool! ![]() |
|
quote: Erg klote inderdaad... ![]() ![]() |
|
Klote voor de WII supporters... mij komt die mogelijke transfer persoonlijk wel weer goed uit. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |