|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij zat daar ook op de tribune met een arrogante bek, niet normaal. |
|
Alves in actie voor Jong Heerenveen Door Olga (Nuongirl) op dinsdag 25 september 2007 14:27 Bron: Novum Afonso Alves maakt zijn rentree bij SC Heerenveen. Morgenavond speelt de 26-jarige Braziliaan met Jong Heerenveen de bekerwedstrijd tegen PSV. Voor Alves wordt het morgen de eerste officiële wedstrijd van het seizoen voor de Friese club. Alves, die gisteren de training hervatte bij de selectie van trainer Gertjan Verbeek, vormt tegen PSV een aanvalsduo met zijn landgenoot Paulo Henrique. |
|
Zo, net terug van Eindhoven tegen de fietstassen voor de beker: 4-2 en nog dik verdiend ook!!! Hoe staat het bij Sparta Mental? |
|
FC Utrecht zonder smaakmaker naar De Kuip 25/09/2007 14:17 FC Utrecht moet het woensdag in De Kuip stellen zonder zijn smaakmaker van de afgelopen weken. Lucian Sanmartean is niet fit genoeg om aan te treden in de bekerontmoeting met Feyenoord. De 27-jarige Roemeen is al een aantal dagen ziek. Zondag tijdens de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen (3-2 zege) moest de dribbelaar al vroeg in de tweede helft afhaken. 'Hij is juist het type speler dat het verschil kan maken in zo'n wedstrijd', aldus assistent-trainer David Nascimento op de website van de club over het ontbreken van Sanmartean. 'Maar we hebben gelukkig ook andere spelers die gretig zijn en hun kans willen pakken.' Op de wedstrijddag wordt besloten of Michel Vorm het doel kan verdedigen bij FC Utrecht. Als de keeper nog te veel last heeft van een dijbeenblessure, neemt Franck Grandel, die tegen Heerenveen al inviel, de honneurs waar. Godver |
|
Nou, erhm, we zijn dus door. bedankt, sander! Fuck the world and fuck you |
|
En de stillems er ook uit tegen een eerste divisieclub |
|
Jammer dat Lisse uiteindelijk net verloren heeft van AGOVV. Ik heb gisteren Volendam - Sparta vanaf de 60e minuut ongeveer gezien. Zeer vermakelijke wedstrijd voor de neutrale kijker. |
|
quote: |
|
En minder nieuws: quote: |
|
quote: Off topic! |
|
Het seizoenshoogtepunt van HFC Haarlem is nu al bereikt! Daaag Willem! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
En maar je beste spelers blijven verkopen. Verder maar weinig woorden aan vuil maken.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:En terecht! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: O. Jammer! |
|
quote: Wat nou terecht? Als Az en ajakkes de rechten zelf willen verkopen dan moeten ze het vooral zelf weten. Het zijn tenslotte hun rechten. En daar heeft meneer van Dop geen reet over te melden met zijn schijnheilige instelling van 'het gaat mij niet om het geld'. Natuurlijk gaat het hem om het geld en met name de vrees dat een collectieve deal beduidend minder waard zou kunnen zijn zonder az en ajakkes. En in die 'boycott' gelooft toch niemand. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Alsof AZ ineens veel meer geld gaat genereren door zelf de rechten te verkopen. Ajax, PSV en Feyenoord misschien wel, maar AZ is zeker qua supportersaantallen nog absoluut geen topclub. |
|
quote: Hier ben ik het mee eens, maar dat neemt niet weg dat ze zelf hun zakelijke beslissingen moeten nemen en niet door Van Dop de les laten lezen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik doelde ook vooral op de arrogante opstelling van Scheringa en consorten. Ze wanen zich qua status al tussen PSV, Ajax en Feyenoord terwijl daar geen enkele reden toe is. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Daar staat dan tegenover dat Van Dop niet moet gaan doen alsof het om het voetbal in het algemeen gaat. Iedereen probeert er voor zichzelf het beste uit te halen en dit gezeur keert ieder jaar terug. |
|
quote: Nee, het echte probleem is dat Ajax en Feyenoord zich qua status tussen PSV wanen. :') [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-09-2007 15:33] |
|
Niet zo arrogant Robin, dat past helemaal niet bij PSV. |
|
Maar het past wel op ZM, Ruben. |
|
Jammer dat Feyenoord nu al tegen Utrecht moest. Ik had ze liever wat verder zien komen. In plaats daarvan mogen nu toppers zoals Eindhoven of die rifapen uit Spangen verdergaan. Wel slecht dat Hofs met de hoofd kan scoren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sjonge...Chelman die weer post in het voetbaltopic...het gaat zeker weer goed met feyenoord, success supportertje ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |