|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Daar moet ik je helaas gelijk in geven. We waren toen nog een subtopper, maar zijn ondertussen voorbijgestreefd door clubs als Heerenveen, Groningen en Twente door slecht beleid. We zijn, mede door een nieuwe voorzitter, aardig op de weg terug. Maar wil je weer eens in het linkerrijtje eindigen, zul je toch ook spelers moeten hebben (en houden!) die ze er voor je inleggen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
En wat lees ik net.. Willem II gaat contract El Hamdoui verlengen vrijdag 17 aug 2007 08:38 Gealarmeerd door de concrete belangstelling heeft Willem II besloten het contract van Mounir El Hamdaoui op korte termijn te verlengen. De Tilburgse club heeft een eenzijdige optie daartoe, weet het AD. De huidige verbintenis van de gewilde aanvaller loopt nog tot medio 2008. Willem II beschikt echter over een eenzijdige optie die het mogelijk maakt het contract met twee seizoenen te verlengen. Daarmee zijn de Tricolores ervan verzekerd dat de Marokkaanse aanvaller een mooie transfersom zal opbrengen, indien hij deze zomer wordt verkocht. El Hamdaoui wordt gevolgd door de topclubs in de Eredivisie, waarbij Feyenoord het meest concreet lijkt. De 23-jarige aanvaller stond afgelopen seizoen lang buitenspel door een zware knieblessure. ----- In ieder geval goed om te zien dat spelers niet met een strik erom voor een drol naar buiten lopen.. Heb veel liever dat ie gewoon blijft, maar als topclubs aankloppen.. is het vaak bekeken. 8 miljoen zeg ik www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Dat is mooi werk geweest met die eenzijdige optie. Ik ken een bestuur wat daar wel wat van kan leren |
|
Geloof me, hier hebben bepaalde ezels zich ook eerst dertigmaal aan dezelfde steen gestoten.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Bepaalde brabo's domineren al 20 jaar het complete nederlandse voetbal www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Make that 30 |
|
GVD! Krijg net mail van NAC dat de B-side het hele seizoen is uitverkocht |
|
Zo, kom ik terug van vakantie en staat MVV al vierde. Vorige week al doorgekregen dat ze ADO hadden geklopt. Lekker begin... |
|
'Keeper Grandel krijgt voorkeur boven Vorm' 17/8/2007 13:22 Franck Grandel verdedigt zondag het doel van FC Utrecht tijdens de beladen wedstrijd tegen Feyenoord. Michel Vorm moet geduld hebben. Grandel krijgt de voorkeur boven Vorm omdat laatstgenoemde pas afgelopen week na een schouderblessure terugkeerde op het trainingsveld, meldt RTV Utrecht. Vorm is pijnvrij en kan weer spelen, maar trainer Willem van Hanegem geeft de voorkeur aan de Fransman, die normaliter tweede keus is in Utrecht. Vorm moet eerst nog wedstrijdritme opdoen bij Jong FC Utrecht. |
|
Ajax heeft Andres Mendoza (29, Peruviaan, Ex-Club Brugge, Metalloerg Donjetsk, Marseille) doorgestuurd Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Voor jou ook wellicht al bekend: quote:Mooi zo. Achter slot en grendel met dat tuig |
|
Nou zeg. kan het soms een beetje minder he ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
raymond post gelukkig nog. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Nou nee. Ik heb weinig op met lui die ervoor zorgen dat de goedwillende fans als criminelen behandeld worden in het stadion en die de negatieve beeldvorming naar de buitenwereld in stand houden. Zeepjes rapen om na te denken zou voor die lui geen slecht plan zijn [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 18-08-2007 10:16] |
|
Zo, 0-0 uit tegen Heerenveen. Da's best netjes www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Morgen Emnes en Bouaouzan voorin. Fuck the world and fuck you |
|
|
Teken ik ook voor morgen, hoewel de zelfde uitslag als vorig jaar ook wel leuk zou zijn |
|
quote:Juist, gewoon winnen van die kakkerlakken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ze werden wel van een zuiver doelpunt onhouden, sponsort SpecSavers niet meer het scheidsrechterskorps? |
|
quote: Wij Friezen zijn iets minder blij met die uitslag. Veel kansen die niet werden benut. Maar ach, dat is voetbal. spelfout weggehaald... |
|
is er dit jaar ook weer een Profcoach subleague?? |
|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |