|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nah, dat is theoretisch gezien vrij lastig, dacht ik. Maar goed, ik heb het ook alleen maar van RTL Voetbal. |
|
Mourinho! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: 9 trainers in 6 jaar. :') Adri Koster wordt interimcoach, ik zie Co Adriaanse terug keren bij Ajax volgend jaar, die hadden ze toendertijd veel te vroeg de laan uitgestuurd. |
|
quote: Met het bestuur dat er zit, maakt het echt geen ene flikker uit wie ze nu weer als marionet daar neer zetten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee, Adriaanse komt zolang dit bestuur er nog zit absoluut niet naar Ajax. Niet dat hij niet zou willen, maar Ajax wil dat niet. Volgens mij heeft Jaakke dat laatst ergens gezegd.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi. PSV dus weer gewoon kampioen dit jaar |
|
quote: Tssss, glory hunter. Ik dacht dat jij voor NAC was... Bareuh... |
|
quote:je bent inde war met White Rider dude. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Dat ben ik ook maar ik ben zelf ook wel realist genoeg om te zien dat NAC niet meespeelt om de titel en op dat terrein (en op Europees niveau) heeft PSV mijn sympathie al sinds ik me met voetbal ben gaan bezighouden |
|
quote: O. Bareuh... |
|
quote: Haha, achja. Ik denk dat Koster nog niet eens zo'n slechte keus is als interim coach. Spijkerman & Groenendijk hebben nauwelijk ervaring op het hoogste niveau. Niet dat Koster zo'n wereldtrainer is, maar het is wel slim om iemand van binnen de ploeg aan te stellen als interim. (Zouden ze eens met het bestuur moeten doen, hehe). Ik denk toch dat na het EK volgend jaar Van Basten aan het roer staat. De geruchten over Hiddink zijn belachelijk, kan ik me echt niet voorstellen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hiddink terug bij Oranje zou dan wel weer OK zijn |
|
'Feyenoord heeft nieuwe directeur, Van Basten naar Ajax' AMSTERDAM - Feyenoord heeft een opvolger gevonden voor Peter Vogelzang. De nieuwe algemeen-directeur is Eric Gudde, zei Hugo Borst zondagavond bij NOS Studio Voetbal. Gudde is nu nog directeur Sport en Recreatie van de gemeente Rotterdam. Hij is de vader van Sparta-speler Wouter Gudde. Het 51-jarige voetbaldier was eerder werkzaam bij Sparta, Excelsior Maassluis, Excelsior'20 en Spijkenisse Van Basten Ajax gaat Marco van Basten en John van 't Schip aantrekken als nieuw trainersduo. Dat zei Jack van Gelder zondagavond in hetzelfde programma. Johan Cruyff zou achter de schermen bezig zijn met het aantrekken van het duo, dat nu nog het Nederlands Elftal onder zijn hoede heeft. De presentator zei ook dat de positie van John Jaakke, voorzitter van de Amsterdamse club, minder wankel is dan verondersteld wordt. Dinsdag heeft de club een extra ledenvergadering, volgens Van Gelder wordt dan duidelijk gemaakt dat het vertrouwen in Jaakke er nog steeds is. Goed nieuws voor Ajax en het Nederlands elftal als v Basten daar inderdaad heengaat "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ze zou bijna een bepaald verboden woord gebruiken |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Nee, je zegt het verkeerd. Goed nieuws vool PSV en het Nederlands elftal als van Basten inderdaad naar Ajax gaat. :') |
|
quote: Dat goed voor ajax bedoelt hij ook sarcastisch aangezien hij zelf Feyenoord supporter is :') |
|
Volgend jaar bij Ajax dus Heitinga als linksback, Emanuelson centraal achterin, Huntelaar op doel, Stekelenburg linkshalf en Vermaelen als rechtsbuiten. |
|
|
|
quote: 1 ding is zeker! NAC wint de beker! |
|
1 ding is zeker, Utreg wint hem niet |
|
quote:Ach.. Van Hanegem heeft al genoeg gewonnen |
|
Ga deaud. |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |