|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind het erger dat Groningen nog een behoorlijke ziekenboeg heeft: Nevland, Berg, Matavz, Kolder, Van der Laak, Stenberg.... Somber vooruitzicht met Fiorentina voor de boeg. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
|
|
quote: Wij spelen tenminste nog Europees. Bruce Banner |
|
Je denkt toch niet serieus dat je met groningen van fiorentina kunt winnen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja... Heel even |
|
Nog altijd beter dan helemaal niet. Lijkt me dat er toch wel redelijke opbrengsten aan gekoppeld zijn. Bruce Banner |
|
En ik maar denken dat het om het spelletje ging maar nee hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Kan me nooit voorstellen dat dat veel is. 1 keer een (hopelijk) uitverkochte Euroborg maar dan zal er wel extra politie op de been gebracht moeten worden en volgens mij wordt het niet live uitgezonden dus de inkomsten uit televisiegelden zullen ook wel meevallen. |
|
quote: We hebben dringend nieuwe koeien nodig. Varkens zijn er al genoeg; die hebben we in Utrecht op stal gezet. Bruce Banner |
|
Ado doet het leuk trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-09-2007 16:13] |
|
Ja, wiljan vloet he, dan kun je dat verwachten. Fuck the world and fuck you |
|
Ik krijg net een sms dat er in het PSV stadion een videoscherm is afgebrand.. Dat Philips spul ook.. |
|
quote: |
|
quote: We dachten toen ook niet serieus dat we van Atletico Madrid zouden winnen... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Wat een kutscheids die Blom en wat een mazzel heeft Ajax weer. Wel leuk, dat planet voetbal. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
1-0 voor Roda tegen Feyedinges. Vlaar zwaar geblesseerd van het veld af. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Best wel aardige wedstrijd om te kijken, Roda speelt toch wel iets hongeriger. Feyenoord speelt, als het aanvalt, wel goed. Mooie combinaties. Maar zal toch harder moeten werken tegen Roda om nog punten te halen. Jammer voor Feyenoord dat Vlaar geblesseerd is, zo kunnen ze na het terugkomen van Hofland alsnog niet met de gewenste verdediging werken. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ben erg benieuwd of je over 3 uur, na afloop van Sparta - AZ nog zo kan lachen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Foutje van Timmer? Kan volgens mij die voorzet zó oprapen. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote:ik hoop van wel, hehe. zo maar eens richting stadion trouwens Fuck the world and fuck you |
|
Ben benieuwd wat Westerveld er van bakt. Jaren niets meer van vernomen. Ach, zal vast beter dan Varkevisser zijn. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Yup, anyway, ik ben weg. lat0rrr Fuck the world and fuck you |
|
quote: Inmiddels wel 1-1 [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 16-09-2007 13:46] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |