|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tuurlijk was die eerlijk. Het is gewoon puur toeval dat Feyenoord en Ajax thuis spelen. |
|
Knappe zege van NEC gisteren trouwens |
|
Godverdomme, tegen Nac !!! wat een tering zooi! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee, tuurlijk zegt dat niets over de betrouwbaarheid, maar in het geval van zo'n blaasapparaat en balletjes lijkt het me toch lastig dat te manipuleren onder het toeziend oog van een paar honderdduizend mensen. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 28-09-2007 11:23] |
|
quote:Regel jij mij een kaartje? |
|
quote:Wil je op de neville ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:De wie? |
|
De neville tribune, waashaas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik zou me eerder zorgen over vervoer maken. Ik heb begrepen dat de wegen en OV in de derde wereld enclave Spangenistan niet echt goed zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Jij begrijpt wel meer verkeerd. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Gewoon naast elkaar, erbij en leuke pot voetbal kijken wat mij betreft. quote:Tsja, Rotterdam he |
|
dat zou ik wel kunnen doen ja. is wel weer op een fucking doordeweekse dag he.denk ik. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Geen Rotterdam, Spangen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
en dan te bedenken dat volgens de oude stadsgrenzen Rotterdam zuid niet eens Rotterdam IS. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Oew! Dan hoop ik dat ik door Linda de Mol gefouilleerd ga worden! |
|
quote: Heracles en Excelsior niet. |
|
quote:Die spelen volgend jaar dan ook geen eredivisie meer |
|
quote: ZOG zit overal, knul. |
|
quote: Dat zou goed kunnen ja. Ik hoop dat er nog een paar amateurploegen doorgaan naar de kwartfinale o.i.d. |
|
quote:wat heeft dat er nou weer mee te maken, kneus. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Had hij het tegen jou dat je jezelf zo aangesproken voelt? Misschien ben je nerveus omdat je zelf een onderdeel van ZOG bent? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:misschien dat het hier gewoon over voetbal kan gaan ? misschien zonder dat iemand dat zog gebeuren er weer bij haalt ? wat nergens op slaat ? dat geintje hebben we nu wel weer gehad. Eikels. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hoezo? ZOG controleert alles. Ze zijn de machthebbers. Ze controleren ook het voetbal. Elke keer als jij bij Sparta een pilsje bietst draagt hij bij aan het vermogen van een jood die in zijn kelder zit te gniffelen en zijn dollars zit te tellen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dank u! Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik het las. En dat slechts 4 dagen na de kansloze 3-0 nederlaag. Kun je zien wat een beetje degelijke inzet voor een verschil kan maken. Als ze dat nou altijd deden dan zouden we niet staan waar we nu staan. Maar goed; HOERA She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |