|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Tuurlijk ken ik Kees Kist. Ik ben tenslotte al een ouwe lul . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote:dat was voor PSV een competitiewedstrijd en voor Ajax een bekerwedstrijd en dat slaat ook nergens op... |
|
Godverdomme gave wedstrijd vandaag. De Ruiter was echt goed Jammer dat het na de 2-0 alsnog 2-2 werd maargoed |
|
quote:Straks nagenieten dus voor je. of worden de oefenwedstrijden niet uitgezonden straks ? de samenvattingen bedoelik dan uiteraard. Fuck the world and fuck you |
|
Nee niet dat ik weet. Maar die de Ruiter, godver, tweemaal een man vrij op hem af en dan nog tegenhouden. We hebben bij Utreg gewoon 4 goeie keepers, gaaf. |
|
hehe, ik ken hem totaal niet Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij is reserve doelman van jong fc Utrecht, dus moet je nagaan. |
|
Ah vet dan man, hopelijk kun je dr lang van genieten, als ze tegenwoordig een goede wedstrijd spelen worden ze al weggekaapt door een grotere club. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 12-08-2007 18:11] Fuck the world and fuck you |
|
Sneijder alsnog naar Madrid Door Jeroen (JJdJ1984) op zondag 12 augustus 2007 22:27 Bron: NOS teletekst Real Madrid neemt Wesley Sneijder over van Ajax. Sneijder tekent een contract voor vijf seizoenen. De Spaanse club moet 27 miljoen euro betalen aan de Amsterdammers. Op 18-jarige leeftijd maakte de middenvelder zijn debuut voor Ajax en speelde in totaal 180 wedstrijden voor de Amsterdammers. Daarin wist hij 57 maal te scoren. Zaterdag leek de transfer van de baan nadat Real een bod van 24 miljoen had ingetrokken. Een dag later zijn uiteindelijk beide ploegen toch tot een akkoord gekomen. |
|
Katskanker! Alhoewel Huntelaar gisteren een goede poging deed; wie moet nu die cruciale doelpunten maken? Fuckfuckfuck! Aan wie moet Calcido nu de bal afspelen? Nog zo stoere internet warrior. |
|
KUT, Pisvee weer kamioen. Fuck the world and fuck you |
|
vreugdedansje.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: Nou en? Jij ziet liever ajax kampioen worden? |
|
quote:Nee, AZ Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dat gun ik V Gaal niet. |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ik verwachtte toch al niet dat we landskampioen zouden worden. Maar nu al helemaal niet meer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
:') |
|
Misschien kan Ajax Perez terughalen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Daar zeg je wat... Ik vond het echt een goede zet van Ten Cate om Perez weg te pesten... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
PSV kan wel in de Tweede Kamer.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Een Pereziflage uhuhuh. |
|
quote:Goh hij leest 't Wereldje.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |