![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
De Killburg Trappers staan ook ingeschreven. ![]() |
|
En die Roberts dan? Die deed het aan het eind van het seizoen ook niet verkeerd bij Sparta. En die Lopes, maar die was gehuurd van Heerenveen meen ik. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Roberts kan denk ik wel uitgroeien tot een grote, maar ja, afwachten wat aandewiel met hem wil.lopes was idd gehuurd, weinig lol van gehad helaas. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-08-2007 18:13] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ja, Sparta had eigenlijk een 'doelpuntenmachine' erbij moeten halen voor wat goals. Desnoods uit de eerste divisie. Lopen best wat aardige spelers rond. Powel (OK, nu eredivisie) of Ketting. Vanavond begint de eerste divisie weer trouwens. Ik denk toch dat, hoe jammer ik het ook vind, ADO dit jaar wel kan promoveren. Maar ik hoop natuurlijk op mn jeugdliefde Den Bosch ! "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Ik denk dat we zo'n doelpuntenmachine wel hebben, Roberts kan aardig scoren, wat je zegt.en ook adeleye kan vrij makkelijk scoren.die werd in het tweede vaak genoeg gebruikt als spits, hehe. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Aangemeld. ![]() 'The Supersubs' (ik sta al een paar jaar geregistreerd op die naam, vandaar) ![]() |
|
ik ben FC henkiez btw. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 ![]() |
|
Hans aan de voetbal? Haha, cool! "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
Groningen haalt Berg als opvolger van Suárez (Novum) - Marcus Berg is door FC Groningen gehaald als vervanger voor de donderdag naar Ajax vertrokken Luis Suárez. De 20-jarige Zweedse aanvaller tekent een contract voor vier seizoenen bij de club. Dat heeft de Groningse club vrijdag bekendgemaakt. Berg, afkomstig van IFK Göteborg, tekent de overeenkomst volgende week vrijdag. Hoeveel Groningen voor Berg heeft betaald is onbekend. Berg is bezig aan zijn derde seizoen in de hoogste divisie van Zweden. In 52 duels kwam hij twintig keer tot scoren. Dit seizoen heeft hij na zestien duels al dertien treffers achter zijn naam staan, waarmee hij topscorer is in de competitie. Hij had nog een doorlopend contract tot medio 2010. "We hebben Marcus Berg diverse keren aan het werk gezien", zegt manager technische zaken Henk Veldmate over de nieuwe aanwinst op de website van de club. "Berg is een jonge speler met doorgroeipotentie. Zijn sterkste kwaliteit is zijn scorend vermogen. Ook is hij tweebenig, balvaardig, goed in de combinatie en heeft hij bovendien een gezonde dosis werklust." Berg is na Rasmus Lindgren en Fredrik Stenman de derde Zweed in de selectie van FC Groningen. bron: www.nieuws.nl gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Doorgroeipotentie.... Mooi woord, hoe langer je erover nadenkt. De potentie om door te groeien? ![]() |
|
quote: Nee, dat betekent dat hij volgend jaar naar Ajax gaat ![]() ![]() |
|
quote: Dan kunnen ze hem beter vastleggen tot 2020. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: En dan alsnog voor 15 miljoen verkopen na 1 seizoen. ![]() ![]() |
|
Feyenoord kan nog wel eens de lachende 3e (of 4e) worden en uiteindelijk op plek 1 eindigen. Reden? Zeer ervaren en sterke selectie. Met o.a. Makaay (als die in vorm gaat raken) een enorme doelpuntenmachine. Ik verwacht rond de 25 doelpunten minimaal van m. En dan ben ik nog niet eens supporter van die club. Willem II: die gaan het weer heel moeilijk krijgen. Het verval zet zich denk ik door en 't zal me niks verbazen dat ze dit jaar de nacompetitie NIET ontlopen. Excelsior gaat er direct uit. VVV Venlo mag 't via nacompetitie proberen. Tot slot mijn eigen club (De Graafschap). Plek 15 zou mooi zijn, maar met zo'n achterban (en hopelijk een vechtende machine op 't veld met veel Powel goals) wellicht wat hoger. Zo staat geschreven, Lucas 3:12. ![]() ![]() |
|
quote: Idd, we gaan hem niet verkopen voor een jodenfooi. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote:Tja, ik ga als Willem II supporter niet verontwaardigd reageren dat mensen hier mijn club een lage klassering voorspellen. Begrijpelijk gezien de afgelopen twee seizoenen. Maar als volger ben ik wel wat optimistischer dan vorig jaar. Zeker met eindelijk een goede doelman (Aerts), Janse, van der Struijk en (met stip!)El Hamdaoui in de aanval. Het is nooit een garantie, maar deze selectie geeft in ieder geval meer hoop. Verder blijft het altijd koffiedik kijken natuurlijk. Er zijn wel 10 ploegen die kandidaat voor nacompetitie kunnen zijn. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: +1 Hopelijk is Aerts snel fit, Vermeer maakt teveel foutjes. ![]() |
|
quote:Huh? Die spelers hadden ze vorig seizoen toch al, waarom denk je dat ze beter gaan presteren? Oh ja, ADO verliest meteen zijn eerste wedstrijd. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: bijna mee eens (tel er 7, haha): VVV Venlo, Excelsior, De Graafschap, Heracles Almelo, Sparta Rotterdam, Willem II, N.E.C. Nijmegen. We zullen zien. ![]() Ado = titelfavoriet vanwege o.a. hoogste begroting. Ik moet 't nog zien. Kampioen "moeten" worden is 't lastigste wat er is. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Aerts hadden ze pas halverwege het seizoen en heeft toen maar een aantal wedstrijden meegedaan voordat hij geblesseerd raakte. Janse is een jong talent dat steeds beter gaat spelen en El Hamdaoui is heel het vorig seizoen geblesseerd geweest. Indien iedereen fit blijft, en dat is nu al niet meer het geval ![]() ![]() |
|
quote:Aerts is er halverwege vorig seizoen bijgekomen, en heeft in heel wat wedstrijden de nul gehouden tot z'n blessure. El Hamdaoui raakte aan het begin van vorig seizoen zwaar geblesseerd voor een jaar, en kan nu pas echt beginnen. Janse en van der Struijk kloppen inderdaad, maar die zijn ondertussen behoorlijk gegroeid. [edit]wat Mark zegt dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 11-08-2007 12:46] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Ik zou hier zeker nog NAC (duh! ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Ado moet terug anders kunnen we nooit meer "Haagse Joden" roepen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |