|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goed dat ajax heeft gewonnen, toch altijd lastig bij AZ thuis. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zeg, wanneer worden WhiteRider en Erbrechen nou geband? Dit soort provocerend gedrag vertonen ze opvallend vaak! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mwahaha 4-0 Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Auw! FC Utrecht toch nog gewonnen. 2-3 in de laatste minuut. |
|
quote: Say that again. Tering lampenkappen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waaaaaaaaaaaaaa de buren denken volgens mij dat er hier zojuist iemand vermoord is, helaas kon ik niet naar Heerenveen en daar baal ik nu alleen nog maar meer van. Tering wat een geweldige wedstrijd |
|
Had zeker 6-0 moeten worden voor PSV, Lazovic verprutste paar levensgrote mogelijkheden voor een goal in de 2e helft. |
|
4-0 dus? |
|
|
|
quote:Boeien, bijeengekochte tering club. het is dat Koevermans erzit, zodat ik er nog een beetje sympathie voor kan opbrengen, maar anders.... Fuck the world and fuck you |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Is Vorm geblesseerd uitgevallen? Grandel in de goal kost je weer punten. |
|
quote: Nee jij bent meer van ajax he, met je huntelaar |
|
quote: Ja maar ik had niet het idee dat het heel ernstig was, Grandel deed het verder wel goed trouwens. |
|
|
|
ongelofelijk dat Ajax Perez heeft weggedaan |
|
quote:Nee, dan Sparta, met allemaal spelers uit de eigen jeugd van Rotterdamse komaf www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dan hadden ze 'm niet het hele seizoen op de bank moeten laten zitten... Maar op zich hebben we met Suarez wel een goede vervanger. .. (Zie die topscorerslijst dan... ) Overigens zou ik als ik Koeman was, volgende wedstrijd gewoon Perez en Koevermans in de basis zetten. Ik snap nog steeds niet waarom ze die Lazovic zo graag wilden hebben. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Holy shit, als je die eerste en derde voor je harses krijgt. |
|
quote: De derde had een snelheid van 103 km/u. |
|
Het had nog een stuk meer kunnen zijn als Lazovic een stuk scherper geweest was. Afgekeurde goal van Feyedinges was trouwens onterecht maar ach |
|
Heeft iemand enig idee waarom Svejdik (FC Groningen) niet meespeelde? |
|
quote:Het blijft een gore smeerlap die Van Loen. Laat hem maar hard gestraft worden |
|
quote: "blijft een gore smeerlap" ? Waarom dan? was je erbij ofzo? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |