|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Het is alweer 1-1 hoor |
|
En 1-2 inmiddels |
|
En 1-3 zelfs (2x De Guzman) |
|
Feyenoord speelt wel goed hoor. Vooral in de afwerking zijn ze erg sterk. Die 1e goal v/d Guzman was ook erg mooi! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Roda maakt gewoon teveel fouten en ze zijn te zwak in de opbouw en dat wordt genadeloos afgestraft. |
|
Mee eens. Bovendien staat die verdediging van Roda vaak genoeg te klungelen. Als je ziet wat een ruimte er soms lag; de Cler had ook een enorme kans in de 1e helft door zeer zwak verdedigend werk van Roda. Dit Roda zie ik met hun kwaliteiten toch wel ver komen, alleen tegen dit soort ploegen moeten ze echt met meer discipline spelen. Zeker als je ziet hoe die van Anderlecht gehuurde speler door de bal niet tijdig te spelen een tegengoal veroorzaakt. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Edwin de Graaf! |
|
2 - 0 voor Sparta al. Wat speelt AZ slecht zeg. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Yes! Weer 3 punten |
|
quote: Die 2-2 daar komen ze goed mee weg. |
|
En de Stillems tegen Twente: 1-3 |
|
Feyenoord gaat lekker! Jammer dat Sparta de voorsprong niet kon vasthouden. |
|
Een En een Fuck the world and fuck you |
|
Toch netjes van Sparta Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
We hadden moeten winnen man, we waren echt veel beter dan AZ. Fuck the world and fuck you |
|
heerlijk plek 8... voor zolang 't duurt. |
|
Plek 9 valt hier ook niet echt tegen op zich maar het vertoonde spel baart toch wel zorgen. |
|
quote: Ja dat is inderdaad best opmerkelijk. Toch vind ik NEC op 16 met 1 uit 4 eigenlijk nog opmerkelijker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ik heb vandaag de hele wedstrijd gezien en mij verbaast het dan weer niks. De enige die een beetje niveau haalde was Babos. |
|
quote: Ik ben bang dat dat onder Ernie niet veel beter zal worden. De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
Ik snap die aanval niet van NAC. NAC doet alsof ze Ronaldinho, Messi en Eto'o hebben. Maar Lulri, euhm Lurling en Kolka stellen niet zoveel voor. Amoah vond ik bij Vitesse altijd wel een goeie, ben benieuwd wat 'ie bij NAC gaat laten zien. De meeste goals die NAC dit seizoen gemaakt heeft komen volgens mij van de voeten van middenvelders. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Ook wel het Utreg syndroom genoemd |
|
Hey Burzum, waarom dee Caluwe niet mee afgelopen vrijdag?? Dit ivm supercoach... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Geblesseerd geraakt tijdens warming-up. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |