![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik gok op een finale Feyenoord-Sparta. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ach, kunnen Ajax, AZ en Feyenoord ook eens verheugen op een prijs(je). ![]() |
|
De zes meest succesvolle clubs in het nationale bekertoernooi: Ajax 16 Feyenoord 10 PSV 8 AZ 3 Sparta 3 FC Utrecht 3 ![]() |
|
Dat vroeg ik me ook af. Ze moeten toch vooraf een spelersrooster inleveren? 'Ach', zal de KNVB tiepmiep gedacht hebben, 'het zit toch wel snor. Ik check het morgen wel even.' KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ja precies, lekker vaag dus. ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk had die tiepmiep een grote neus. ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
AZ ligt er ook uit!!! ![]() Cambuur - AZ 1 - 0.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Schitterend! ![]() |
|
... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kan nog eens waarheid worden ook die finale plaats voor sparta.als dat zo doorgaat. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:Volgens Jan Reker tijdens het 8 uur Journaal had de KNVB van de week nog een herinnering gestuurd maar aangezien de administartie bij PSV zo'n teringzooi is was het niet bij Koeman terechtgekomen. ![]() |
|
Tjonge jonge, hoe lang geven we die van Gaal nog? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Jij bedrfijt scorebordjournalistiek M! OT: Is de heer FvZ van de aardbodem verdwenen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Volgens mij niet! Zaterdag gespot en eergisteren nog even mee gecommuniceerd. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
OK. Thx. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
De derde ronde in de KNVB beker: ADO Den Haag – Jong SC Heerenveen Heracles Almelo – FC Omniworld MVV – FC Dordrecht Feyenoord – FC Groningen Fortuna Sittard – FC Den Bosch FC Zwolle – Go Ahead Eagles Cambuur Leeuwarden – Excelsior FC Eindhoven – HFC Haarlem De Treffers – NEC Deurne – UNA HHC Hardenberg – AGOVV Apeldoorn Groene Ster – Quick Boys Roda JC – De Graafschap Sparta – NAC Breda Ajax – SC Heerenveen RKC Waalwijk – BV Veendam ![]() |
|
quote:Alweer een uitwedstrijd! Godsammme ![]() Hopelijk valt die op een andere dag dan FC Eindhoven – HFC Haarlem edit: typisch trouwens dat alle eredivisieploegen tegen elkaar spelen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 28-09-2007 8:24] ![]() |
|
Cambuur ![]() En natuurlijk loot Heerenveen weer tegen Ajax ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb de loting live gezien, en daar was niets aan gemanipuleerd hoor. ![]() |
|
quote: Nee, ik heb de loting ook gezien, was gewoon eerlijk hoor. spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |