![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar Go Ahead is ook echt een kut club, dus stenen gooien is verantwoord Against God and Government ![]() |
|
Politie pakt 68 Willem II-supporters op NIJMEGEN - In het centrum van Nijmegen zijn zondagmiddag 68 supporters van voetbalclub Willem II uit Tilburg aangehouden. De hooligans richtten na een vechtpartij met supporters van de Nijmeegse club NEC vernielingen aan in een café en deden zich daar te goed aan de drankvoorraad. Het personeel van het café was gevlucht, aldus een woordvoerster van de politie. De politie heeft de Tilburgers met aanhoudingseenheden opgepakt en daarna per touringcar overgebracht naar het politiebureau. Het onderzoek naar de gebeurtenissen is volgens een politiewoordvoerder in volle gang. <bron: AD> Ho hum. Kunnen niet zo goed tegen hun verlies, zo te zien ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Nou, kut wedstrijd dus. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-09-2007 22:55] ![]() |
|
quote:Nou, dat zal dan niet de laatste keer dit seizoen geweest zijn ![]() Degradeer maar fijn ![]() ![]() |
|
quote: Gert-Jan ZOG! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
prostaatpraat.. ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Als die allemaal een stadionverbod krijgen, komt er helemaal niemand meer kijken. ![]() ![]() |
|
quote: Zie, ik snap zo'n man dan weer helemaal niet. als in de loting bijna alle eredivisie clubs een tegenstander uit een lagere divisie loten, dan roept men dat het doorgestoken kaart is om te zorgen dat de topclubs tot het einde erin blijven, maar als er een paar aan elkaar gekoppelde topclubs uitrollen roept men weer dat die variant doorgestoken kaart is. Hoe kan het nou in het voordeel zijn van de KNVB/SBS en de kijkcijfers als de grote clubs er al een paar rondes voor het einde uitliggen? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik krabbel weer langzaam omhoog ![]() 1 AA Alzheimer 56.7 56.7 4547 26 2 w817tjes 53.3 53.3 8321 29.7 3 Innerlogic FC 52.3 52.3 9777 29 4 FC Tolsteeg 51 51 11919 27.1 5 The Judges 50.7 50.7 12500 22 6 FC Henkiez 47 47 20270 22.8 7 Blueprint 46.4 46.4 21620 26.7 8 Mies United 40.9 40.9 36655 16.8 9 FC Nightmare 39.3 39.3 41139 21.9 10 Ivarrr 36 36 49640 24 11 Psychonaut 35.6 35.6 50461 20.5 12 ownage040 32.6 32.6 57026 16.2 13 The Supersubs 30.1 30.1 61412 9 14 fc knoal 14.2 14.2 73906 3.5 15 WhiteRider United 11.9 11.9 74409 11.9 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Vreemd. Ik stond vorige week bovenaan, nu heeft Flappie 4 punten meer gescoord dan mij dit weekend maar staat hij 6 punten op mij voor. Hoe kan dat nu toch weer ![]() ![]() |
|
Wedden dat volgens die geldgeile mongool van een Chelman ZOG ook daar weer achter zit ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
hmja, zo te zien is zijn score van vorige week hersteld naar 2 punten meer. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Voor het gemak staat er niet bij dat deze groep aangevallen werd door een groep NEC-supporters die daarna de benen nam. Op basis van videobeelden zullen ook in hun kamp aanhoudingen verricht worden. Maar het blijven natuurlijk van beide kanten trieste mongolen, die het weer voor de echte supporters verpesten ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Dat boeit geen ene fuck. Alsof het daarmee legitiem is om een heel cafe te gaan verbouwen. "Ja maor hullie begonne.. Deeeenk.." ![]() ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik zeg toch ook dat het van beide kanten trieste mongolen zijn.. ![]() Verder kan het me geen reet interesseren wie nou begon, zulke onderontwikkelde figuren mogen van mij allemaal een spuitje krijgen. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Een aanval is afgesproken werk waar beide groepen schuldig aan zijn. Effe bellen vooraf, nog een paar lijntjes coke in je mik en dan de confrontatie zoeken. 1-1 so far. Die sloopaktie daarna staat daar dan los van. Zeer terecht dat het AD de stillems even extra aan de schandpaal nagelt. quote:Eens ![]() |
|
quote:Klopt, dit is dan ook waarschijnlijk gebeurd. Van nu.nl: NIJMEGEN - De 68 supporters van de Tilburgse voetbalclub Willem II, die zondagmiddag na een massale vechtpartij in Nijmegen werden aangehouden, zijn in de loop van zondagavond en maandagmorgen weer vrijgelaten. Dertien van hen hebben van justitie een dagvaarding voor openlijke geweldpleging en diefstal meegekregen. Aanhangers van de Nijmeegse club NEC zochten de Tilburgse hooligans op in een café in het centrum. Volgens de politie was dat afgesproken werk. Toen agenten arriveerden om een eind te maken aan de vechtpartij, waren de Nijmeegse supporters op één na al gevlucht. Ook die is al weer op vrije voeten. De politie denkt deze week nog meer Nijmegenaren aan te houden. quote:Zoals ik zei, ben ik het daarmee eens. Ik baal gewoon zwaar dat zulke figuren het voor de grote meerderheid verpest. En dan zelf het hardste lopen klagen over combi's, geen bier op de tribune etc. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Nee dat ben je niet want je vond de berichtgeveing te eenzijdig terwijl die in mijn ogen gewoon dik terecht was ![]() quote:Yup.. Maar dat snappen bestuurders niet. ![]() |
|
quote: Zijn voetbalinzicht wordt wel weer bevestigd ![]() ![]() |
|
quote:Ik doelde op je eerste zin, dat de sloopaktie er los van stond. Sorry voor mijn inspecifieke formulering ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote: Ja natuurlijk. ZOG zit ook achter de slechte prestaties van Sparta. Dat weet iedereen toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:dat ben ik dan wel weer geneigd te geloven ja. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |