|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En onze hond is bang van em |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ik denk ook dat de standaard hond het ook snel aflegt tegen een kat (tenzij de hond de kat gebeten krijgt). Ik heb 2 katten en als ik ze soms in aanvalhouding zie dan meng ik me er echt niet tussen.. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 14-08-2007 13:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: katten kunnen echte misbaksels zijn.. een beetje grote gemene kat [called lucifer] had een boxer zó toegetakeld dat ze het arme beestje hebben moeten inslapen Als U ze eenmaal op een rijtje heeft, behoedt U dan voor het domino-effect! |
|
Nee nee, een hond stinkt niet..... een hond die geurrrrrt. Zij een vriend ooit tegen me |
|
De correcte topic titel moet natuurlijk zijn: "Katten zijn de baas, honden zijn maar dwaas" Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Sneller worden bolle Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vooral die bouviers, gadverdamme wat een klerebeesten zijn dat. Lelijk, onbetrouwbaar, vies en zo'n ongelooflijk penetrante schurftlucht, aaaargh!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik probeer soms een leven te hebben. (Dat lukt idd nog niet al te best.) Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Kat kan veel met de nagels doen, maar zodra een hond een kat in de bek heeft is het weg kat ... |
|
Alsof die slome honden ooit een kat in de bek krijgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Neu Maar het KAN |
|
Eeen dooie kat misschien Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Precies wat ik schrijf Overigens heb ik helemaal niks tegen honden, maar vind katten net iets leuker en net iets praktischer (een kat kun je gerust een paar dagen alleen laten, met eem hond moet je toch al gauw iemand regelen die hem uitlaat enzo. Aangezien ik alleen woon en vaak weg ben is dat dus niet handig) |
|
quote:Nou... Een dienstmaat van me had vaker last van een kat in zijn schuurtje. Ook is hij de trotse bezitter van een Stevige Rottweiler. Op een dag wou hij wat uit het schuurtje halen, bleek die kat er weer te zitten. Dus heeft ie de hond die toch met hem meeliep even in de schuur met de poedie laten spelen. Enfin, dat duurde zo een halve minuut, hoop kabaal, en toen ie de deur van het schuurtje weer opendeed... Kent iedereen de beelden van die motorrijders die in een cirkel kunnen rijden, maar dan in een soort van halve ton, de zwaartekracht tartend? Nou, zo kwam die kat dus naar buiten gerend, via de wand van het schuurtje. Komt de hond op zn dooie gemak naast mn maat staan, kijkt hem aan en spuugt vervolgens trots de staart van de kat voor zijn voeten neer. Het kan dus wel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat is vet zielig Het is de lichtinval ;') |
|
Klopt, Dennis kon daarna die slijmerige staart weer opruimen en de schuur inrichten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
aaaah nee geen kwaad woord over katten uit mijn mond, heb 14 jaar lang een kat gehad totdat we haar in moesten laten slapen omdat ze een tumor in haar hersentjes had... Vet zielig... Het is de lichtinval ;') |
|
mijn vorige duitse herder heeft bij zn eigenaar toch wel iets van 5 katten gedood. Toen de hond nog niet zo oud was wou hij met een kat spelen in de buurt maar die kat gaf hem een krabbel dus daarna heeft hij aardig wat beesten kapot gebeten. Toen wij hem hadden heeft hij alleen onze kat aangevallen omdat hij perongeluk naar het stuk in de kas schoot met de kat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Das niet lief... Mijn kat moesten we laten inslapen op 3 jarige leeftijd: epilepsie Gelukkig heb ik nu een stoere kater die (eindelijk na 2 jaar) de katten uit de buurt uit de tuin houdt FREEZE |
|
Siempie update! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Rip Miekie Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |